מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אנדרי
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.61
זמנים 9.86
מחיר 9.51
איכות 9.68
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 38 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יובל ללוש, ראשון לציון.
אשרור: 15/12/2019
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
נטרול מערכת אזעקה ברכב סטריאו.
חוות דעת:
הוא היה אלוף העולם! הוא מקצועי מאוד, הגיע מהר ותוך שתי דקות וחצי כבר ביצע את העבודה בצורה המקצועית והטובה ביותר. הוא לקח מחיר ממש ממש זול והשאיר אותי בהלם מהשירות הטוב שנתן לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלכס דובצ'נקו, רחובות.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
נטרול אזעקה מצפצפת ברכב מסוג מאזדה לאנטיס שנת 2002.
חוות דעת:
אנדרי היה אצלי ועזר לי מאוד, הוא עבד במהירות והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנסטסיה אוצקובסקי, ראשון לציון.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר ואזעקה לרכב של חברת יונדאי.
חוות דעת:
נתן לי מענה טלפוני והפנה אותי למשהו אחר שטיפל בבעיה. חזרתי אליו שוב על עוד בעיה וגם אז, פתר לי אותה בטלפון. בשני הפעמים לא גבה תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל סטריהן, רמת גן.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
נטרול אזעקה לרכב.
חוות דעת:
היה אחלה, מקצועי, ידע מה הוא עושה ועשה את זה מהר, נתן מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם בוזנח, רחובות.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון אזעקה ברכב.
חוות דעת:
אחלה בחור. היה מעולה הגיע עד אליי וסמכתי עליו לגמרי. עשה את העבודה זריז והראה לי מה החליף. המחיר היה סביר, הכל היה בסדר. השאיר הכל נקי אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי גרוס, תל אביב.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני להתקנת מערכת מולטימדיה ברכב מסוג סקודה אוקטביה.
חוות דעת:
השירות שנתן לי היה מעולה, היה לי נכון להתקשר אליו. רציתי להתקין מערכת מולטימדיה, אנדרי הסביר לי מה צריך לעשות ומה ההשלכות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה ג. תל אביב.
משוב: 10/02/2020
חוות דעת:
ממש מאה אחוז מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי יצחקי, תל אביב.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
התקנת מצלמה קדמית ואחורית ברכב.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד, הגיע מהר, גבה מחיר הוגן, ההתקנה עצמה הייתה כמעט מעולה כי התקין את המצלמה האחורית טיפה עקום אבל לא משהו משמעותי וסידרתי את זה לבד. אחלה שירות ואני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלעד ל. תל אביב.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
החלפת קודן ברכב.
חוות דעת:
הוא אחלה! היה מאה אחוז, הרגשתי שהוא מחפש את טובתי ולא לגזור עלי קופה. הרגשתי שהוא מגדיל ראש, עושה עבודה מקצועית, עזר לי לחשוב מה יהיה, מה לעשות כדי שלא יהיו בעיות בעתיד ונתן לי טיפים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי אמסלם, תל אביב.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
ניתוק קודן ברכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, הכל נעשה בזמן וממש לשביעות רצוני המלאה אך לדעתי המחיר שגבה היה מאוד יקר.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 38 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמתקין מערכות לרכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של התקנות מערכות לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק