מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איתי
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.68
מחיר 9.42
איכות 9.60
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 41 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יואב פ. תל אביב.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
סתימת חורים ופירוק 2 מתקני טלוויזיה ווילון.
חוות דעת:
זו כבר פעם שנייה שאני נעזר בו ואני מאוד מרוצה. הוא נתן שירות מעולה, היה אמין ועשה עבודה מקצועית, מה שהוא הבטיח זה מה שהיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דניאל זמיר, תל אביב.
משוב: 17/03/2020
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי קול, תל אביב.
אשרור: 08/03/2020
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מיקרוגל.
חוות דעת:
איתי עשה עבודה טובה, הגיע בזמן שקבעה והמחיר היה טוב. הוא הצליח לתקן את המכשיר והייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה סטולוביץ, תל אביב.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
הרכבת ארון.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה נחמד אבל עשה עבודה חפוזה, פצע את הארון שהרכיב ואין מי שיפצה אותי על זה.
איכות
7
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
7
כללי
גירסאות
לילך אשרף, תל אביב.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
תליית זרוע לטלוויזיה ומראה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הייתי מאוד מרוצה מהעבודה, הוא הגיע בזמן והעבודה שלו טובה ויסודית. המחיר היה הוגן והוא שירותי מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת א. תל אביב.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון מכונת כביסה חברת בוש.
חוות דעת:
מכונת הכביסה שלי לא עבדה לכן התקשרתי לאיתי ואיתי עבר איתי שלב אחר שלב כולל בדיקה של כל החיבורים במכונה ופתיחה ובדיקה של חלקים פנימיים ולבסוף גילינו שהבעיה הייתה בברז המים שלא היה פתוח. בזכותו לא הזמנתי בעל מקצוע וסידרתי את התקלה לבד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר רותם, תל אביב.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
חיבור דלת מדיח כלים בילד אין.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מאוד אדיב ושרותי, הוגן, עמד בזמנים, ידע את העבודה ותיקון אותה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מייק לביא, תל אביב.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
תליית תמונות והתקנת מדפים.
חוות דעת:
איתי מבצע עבודה מקצועית, ברמה גבוהה. הוא איש נעים ונחמד, שביעות הרצון הכללית שלי ממנו גבוהה ביותר והמחיר שלו הוגן לדעתי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ליאור צור, תל אביב.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא נחמד, יעיל ומהיר. יש לו תקשורת טובה ולקח מחיר אחלה, הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענר ג, תל אביב.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
הרכבת מספר מנורות, תיקון ידיות של דלתות וצביעת דלתות.
חוות דעת:
איתי בעל מקצוע מעולה! ממש יסודי ומקפיד על פרטים. יש לו ידיים טובות וכמעט אין בעיה שהוא לא יכול לפתור. המחירים שלו מאוד הוגנים ומאוד נעים לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 41 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק