מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אייל
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.92
מחיר 9.75
איכות 9.46
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 13 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עמית וסקק, רחובות.
משוב: 15/11/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון חשמל ברכב מסוג יונדאי i30 שנת 2009.
חוות דעת:
פשוט מקום אחלה! הם נתנו לי מחיר טוב ושירות חבל הזמן. הכל כמו שצריך להיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

זגגי רכב נוספים באזור רחובות-יבנה-נס ציונה

לירון קלימי, נס ציונה.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מנגנון של חלון ברכב מסוג מיצובישי 2007.
חוות דעת:
תיקנו במהירות והיו סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהד גבעול, נס ציונה.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר ותיקוני זגגות לחלונות ברכבים מסוג מאזדה ומסוג שברולט.
חוות דעת:
נתנו לי אחלה שירות! עושים עבודה מהירה ומקצועית מאוד. נתנו לי שירות עד הבי. נתקעתי בלי מצבר, תוך כמה דקות הגיע אליי מישהו עם מצבר חדש והתקין לי אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנית פילר, נס ציונה.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון ברכב של חברת מיצובישי.
חוות דעת:
מרוצה מאוד מהשירות שלו! הוא זריז, תמיד זמין ונותן מחירים אטרקטיביים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד עמר, נס ציונה.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון חשמלי בחלונות ותיקון וישרים ברכב של חברת יונדאי i10.
חוות דעת:
על הכיפאק! אני ממליץ עליהם בחום. הם טובים, בעלי מקצוע באיכות הטובה ביותר ואני מרוצה בכל הפרמטרים שיש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן ברכה, ראשון לציון.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מנגנון חלון צד ימין והחלפת לוח פיקוד חלונות של רנו פלואנס.
חוות דעת:
נתן לי שירות מעולה! טיפל בצורה מקצועית ביותר, פתר את הבעיה, יחס אישי מאוד מחמם את הלב מצד אייל ומצוות המוסך. קיבלו אותי שניים מהצוות שלו והמחיר באמת סביר נכון למה שעשה ואם אצטרך אחזור אליו שוב. אני ממליץ בחום, ציון 100.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר ישראל, בת ים.
אשרור: 10/01/2020
משוב: 11/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון לחלון.
חוות דעת:
היה שירות מעולה!! הגעתי למוסך, קיבל אותי צוות שרותי ומדהים. הסבירו בסבלנות ובמקצועיות את התקלה ואופן התיקון. אייל נתן מחיר לא זול אבל איני מבין במחירים אז סמכתי על המחירון באתר בעניין. תוך כשעה יצאתי משם עם חלון מתוקן. יישר כוח לצוות העובדים הנחמד כל כך. האוירה במקום חיובית וטובה ואני ממליץ בחום.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל שאנן, גדרה.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מנוע של חלון ברכב פיקנטו.
חוות דעת:
היה מצוין, הייתי מרוצה מהטיפול, מהשרות ומהמקצועיות, גם המחיר היה סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מאיר חאיק, גן יבנה.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מנועים של חלונות ברכב מסוג מאזדה 3 שנת 2008.
חוות דעת:
הגיע בחור מאוד נחמד, באמת מקצועי ברמות. הוא עשה עבודה טובה, הייתה תקלה והוא התגבר עליה. גם מבחינת המחיר היה מאוד הוגן, הכל עשר, הוא באמת היה מעל ומעבר ואותי קשה לרצות. הוא בא אליי הביתה, אני מודה לו מאוד על השירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבינועם צומן, רחובות.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקוני זגגות ומצברים ברכב פרטי.
חוות דעת:
אני עובד איתו ממש באופן קבוע, יש לי מונית ולכל תיקון אני הולך אליו, הוא עושה עבודה מצוינת, אמין מאוד והוגן במחיר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמשון קזז, נס ציונה.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנעול דלת.
חוות דעת:
קיבלתי אחלה שירות, הוא עומד בזמנים ואפילו היה זריז מאוד. טיב ואיכות העבודה היו בסדר גמור הכל נכון לעכשיו עובד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס בורודובסקי, ראשון לציון.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מראת צד ברכב ניסאן.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא מאד נחמד והוגן מבחינת מחיר, הכל היה בדיוק כמו שקבענו מראש בטלפון, ללא הפתעות. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
חיבור מראה של רכב.
חוות דעת:
הוא לא עשה את העבודה בצורה מקצועית.
איכות
4
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
6
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 13 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשזגג רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של זגגות רכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק