מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.87
מחיר 9.73
איכות 9.87
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 46 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיא פ. רחובות.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
החלפה של ברז ותיקון אסלות
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! הגיע בזמן וממוגן, כפפות ומסכה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מאיר בוקאי, מודיעין.
משוב: 27/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה ממש 10! יוסי בחור הוגן, חברתי, מסביר ופשוט מקסים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית גולדרייך, רחובות.
אשרור: 25/03/2020
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה ותיקון צנרת אסבסט.
חוות דעת:
הזמנתי אותו בשביל אבא שלי, לאחר שהיו לפניו כמה אנסטלטורים שעשו עבודה לא טובה. יוסי בן אדם ישר, נעים הליכות, מסביר כל דבר לפרטים. אני חייבת לציין שאבא שלי התרגש שסוף סוף מצא אנסטלטור ישר, אמין ומקצועי! הוא ביצע עבודה מקצועית שאף אנסטלטור לפניו לא פתר, אבא שלי אשר מבין באנסטלציה, היה מאוד מרוצה מהעבודה המקצועית והן מבחינת העלות. הטלפון של יוסי נכנס כבר לאנשי הקשר שלי ושל קרוביי, כן יירבו אנשי מקצוע אמינים ישרים, ומקצועיים כמו יוסי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדיסו היילו, רחובות.
משוב: 25/03/2020
חוות דעת:
היה מאוד נחמד, מקצועי, אמין ונתן יחס טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני פרומקין, רחובות.
אשרור: 21/03/2020
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור מטבח והחלפת ברז באמבטיה.
חוות דעת:
שירות מצוין, בעל מקצוע נחמד מאוד, אדיב, מקצועי, עמד בזמנים וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן כהן, רחובות.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
הכנה למדיח כלים כולל סיפון חדש ופיצול ברז.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד יעקובוביץ, יבנה.
משוב: 15/03/2020
חוות דעת:
טיפול מהיר, מקצועי ואחראי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'סיקה רביבו, לוד.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז מטבח ופתיחת סתימה בכיור חדר אמבטיה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה. הוא מהיר וזמין.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני כהן, נס ציונה.
משוב: 11/03/2020
תיאור השירות:
החלפת שתי גומיות באסלה.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, הוא ביצע את העבודה בצורה טובה, הגיע בזמן שקבענו ובאמת שאין תלונות, הדבר היחידי שפחות אהבתי היה המחיר שהוא גבה שלדעתי היה יקר ביחס לעבודה שהוא ביצע.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נוגה יעקב, לוד.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מצוף באסלה.
חוות דעת:
היה מאוד טוב. הזמנתי אותו למשהו אחר ולבסוף אמר שזה לא בתחום הספציפי שלו, והפנה אותי לאדם אחר בשביל בדיקה נוספת. אך הוא תיקן תקלה אחרת שזיהה והיה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 46 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק