מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יגאל
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.88
מחיר 9.88
איכות 9.91
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 33 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
לירז אמיר, תל אביב.
משוב: 27/02/2020
תיאור השירות:
ייעוץ פנסיוני וביטוחי מלא.
חוות דעת:
יגאל האדיב סיפק לי שירות ומענה על הכל מא' ועד ת'. הוא הגיע עד אלי למשרד והיה מעל ומעבר. גם יחס אישי, נתן לי את כל הפרטים, הסביר לי את כל הפרטים שלא ידעתי והייתי צריך לדעת. מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אייל יחיאלי, תל אביב.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
ביטוח פנסיה וביטוח בריאות למשפחה.
חוות דעת:
הוא בינתיים בסדר גמור ואני מרוצה. הוא אכפתי, קשוב, עונה על כל השאלות וחוזר מהר. נוסף על כך הרגשתי שהוא התאים לנו את הביטוח בצורה טובה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור נחמני, תל אביב.
משוב: 02/03/2019
תיאור השירות:
ביטוח בריאות, חיים, סיעודי ותאונות אישיות. ניקוי וארגון מחדש לתיק הביטוחים של הלקוח.
חוות דעת:
יגאל בחור מאוד מקצועי שעושה עבודה פיקס ויודע להסביר על כל הפרוצדורות שהוא עושה. דאג לוודא שלא אשלם בכמות גבוהה כמו ששילמתי בעבר על דברים לא רלוונטיים לביטוח שלי ובאופן כללי היה מאוד נחמד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל בר-שחר, תל אביב.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
ביטוח בריאות.
חוות דעת:
אדם נחמד, מקצועי ונעים. שינה את הפוליסה לפי מה שהייתי צריכה ונתן שירות מעולה. בנוסף, הוא זמין לכל שאלה במיילים ובטלפון. הוא סבבה לגמרי. ואני בהחלט ממליצה עליו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם אורדן, חיפה.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
שיפור פוליסת בריאות קיימת, פוליסת חיים, וטיפול בקופת גמל.
חוות דעת:
הוא סופר ברור, מסביר על הכל, מאוד יעיל, היה נגיש וזמין לשאלות שלי בכל פלטפורמה. רואים שהוא מבין בתחום ומקצועי, שיתף אותי בכל מיני שיקולים ואני מרוצה!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ש. שוהם.
משוב: 14/03/2020
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זוהר גניש, רמת גן.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
ביטוחי בריאות ותאונות אישיות.
חוות דעת:
מצוין! הוא היה מדהים, חבל על הזמן, נתן לי מידע וענה על כל מה ששאלתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ילנה סדוביק, נס עמים.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
ליווי שוטף שכולל ביטוח בריאות ומחלות קשות.
חוות דעת:
דיברתי איתו טלפונית והוא היה מקסים, נעים לדבר איתו, סבלני, מסביר כמו שצריך, סה"כ אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה בלוך, ראשון לציון.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
טיפול בביטוח חיים ופנסיה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה ממנו, הוא תמיד מגיע אלי בזמן וגם זול יותר מהסוכן ביטוח שהיה לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי מגן, רעננה.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
מיון קרנות פנסיה וקרנות השתלמות ופתיחת קופת גמל להשקעה.
חוות דעת:
היה מצוין! קבענו למועד קרוב יחסית, בחור נחמד, הסביר לי הכל כמו שצריך ועשה עבורי כל מה שהבטיח. תמיד זמין לכל שאלה וממשיך לעזור לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 33 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשסוכן ביטוח רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ביטוחים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק