מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.94
מחיר 9.85
איכות 9.91
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 33 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
לנה שפיר, לוד.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקוני סיליקון ורובה באמבטיה.
חוות דעת:
שי היה מעולה! אנחנו מבסוטים ממנו, אדיב, סבלני, מקצועי, עשה עבודה טובה והגיע מאוד מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליאור דיעי, לוד.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
התקנת וילון.
חוות דעת:
בן אדם מאוד לבבי, מקסים, חברמני, גם אני איש שירות ואני אומר לכם שהוא איש שירות ברמה מטורפת! מאחל שיהיו עוד המון אנשי שירות כמוהו. לא עזב את הבית שלי עד שהייתי מרוצה, עשה הכל ברמה אחרת. אני ממליץ עליו בחום ואהבה. אם היה אפשר לדרג מעל 10 הייתי נותן לו בהכל יותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליאור חדידה, לוד.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
טיוח חור בקיר.
חוות דעת:
שי איש מאוד נחמד, הוא עובד נכון עומד בזמנים ואפילו הגיע קצת לפני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלי שמי, לוד.
משוב: 06/07/2019
תיאור השירות:
שחרור סתימה בכיור, החלפת ברז וסיפון, פרגולה והשלמת מרצפות.
חוות דעת:
אני קוראת לו המון לעבודות, יש לו ראייה רחבה על הדברים כך שהוא יודע לתת יעוץ טוב ועם טעם וסגנון. הקשבתי לו למספר דברים בבית ואני מאוד מרוצה ושמחה על כך. הוא עושה עבודה מעולה, מדויקת, נקייה ויפה. הוא אדם אדיב, נחמד, יצירתי ודייקן. אני מברכת אותו וממליצה עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית ל. לוד.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מדפים בגן ילדים.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד לטובה, אני ממליצה עליו בחום! יש לי רק מחמאות בשבילו. הוא מאוד ישר, עשה עבודה טובה ולא הלך עד שהייתי מרוצה. ממש היה נהדר, המלצתי עליו עוד המון. אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אידה מור, לוד.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז ואיטום גג.
חוות דעת:
בחור זהב! מאוד מוכשר אני ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ווילאם קליינבאום, תל אביב.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון זרוע ברקן.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק מנומס, מקצועי ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניב לבנברג, תל אביב.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון הברגות של רמקולים תלויים בקיר.
חוות דעת:
הגיע מאוד מהר, היה יעיל, עבד באופן מקצועי ונוח ווידא את העבודה לאחר שסיים, בן אדם אחלה ונחמד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רות בן עזרא, בת ים.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
תיקון למדף חצי נפול, יישור לרגל של שולחן, תיקון לשקע חשוף של מכונת כביסה.
חוות דעת:
שי עבד ממש מעל ומעבר. היה נחמד ומנומס מתחילת העבודה ועד סופה, לקח מחיר שלדעתי היה הוגן ושידר מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר. אני ממש מרוצה וממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביבה אדלמן, תל אביב.
משוב: 15/10/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור! שי הוא איש מקצוע מצויין. הגיע בזמן, עבד ללא הפסקה מתוך רמת מיומנות טובה מאוד ודיוק והקפדה על פרטים. העבודה טרם הסתיימה אך אני בטוחה שגם בהמשך תימשך אותה רמת פעילות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 33 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק