מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.87
מחיר 9.73
איכות 9.79
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מאיה ו. לוד.
משוב: 03/12/2019
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לנה שפיר, לוד.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקוני סיליקון ורובה באמבטיה.
חוות דעת:
שי היה מעולה! אנחנו מבסוטים ממנו, אדיב, סבלני, מקצועי, עשה עבודה טובה והגיע מאוד מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליאור דיעי, לוד.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
התקנת וילון.
חוות דעת:
בן אדם מאוד לבבי, מקסים, חברמני, גם אני איש שירות ואני אומר לכם שהוא איש שירות ברמה מטורפת! מאחל שיהיו עוד המון אנשי שירות כמוהו. לא עזב את הבית שלי עד שהייתי מרוצה, עשה הכל ברמה אחרת. אני ממליץ עליו בחום ואהבה. אם היה אפשר לדרג מעל 10 הייתי נותן לו בהכל יותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליאור חדידה, לוד.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
טיוח חור בקיר.
חוות דעת:
שי איש מאוד נחמד, הוא עובד נכון עומד בזמנים ואפילו הגיע קצת לפני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלי שמי, לוד.
משוב: 06/07/2019
תיאור השירות:
שחרור סתימה בכיור, החלפת ברז וסיפון, פרגולה והשלמת מרצפות.
חוות דעת:
אני קוראת לו המון לעבודות, יש לו ראייה רחבה על הדברים כך שהוא יודע לתת יעוץ טוב ועם טעם וסגנון. הקשבתי לו למספר דברים בבית ואני מאוד מרוצה ושמחה על כך. הוא עושה עבודה מעולה, מדויקת, נקייה ויפה. הוא אדם אדיב, נחמד, יצירתי ודייקן. אני מברכת אותו וממליצה עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית ל. לוד.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מדפים בגן ילדים.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד לטובה, אני ממליצה עליו בחום! יש לי רק מחמאות בשבילו. הוא מאוד ישר, עשה עבודה טובה ולא הלך עד שהייתי מרוצה. ממש היה נהדר, המלצתי עליו עוד המון. אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אידה מור, לוד.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז ואיטום גג.
חוות דעת:
בחור זהב! מאוד מוכשר אני ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אינה חיט, ראשון לציון.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
חיזור מנורה באמבטיה.
חוות דעת:
הגיע בזמן, נחמד, עשה את העבודה כמו שצריך ואנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת נלוס, ראשון לציון.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
עבודות תחזוקה קטנות כמו מריחת סיליקון, איטומים ועוד.
חוות דעת:
הוא בחור מדהים, דייקן, אמר שהוא בא בשעה מסוימת ובא בדיוק בשעה הזו. חמוד לאללה, עשה עבודה יפה מאוד ואני מאוד מרוצה. כל מה שכתבו עליו נכון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה דוד, תל אביב.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
הרכבת דלת של ארון בגדים, תליית מדף, איטום במטבח ואמבטיה ותיקון שתי נקודות חשמל.
חוות דעת:
היה מוצלח מאד, נחמד, דייקן, הגיע בזמן, התיקון היה מהיר ונקי, אני ממש מרוצה ממנו, אקרא לו שוב אם אצטרך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 106 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק