מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.84
מחיר 9.70
איכות 9.76
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יעל אולמר, תל אביב.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
תליה והתקנה של צינור למשענת נגד החלקה. טיפול בחלון שלא נפתח הוא גם שימן לי את בסיס החלון כדי שאוכל לפתוח אותו בעצמי. עד כה הייתי צריכה לגייס בעל שרירים שיעשה את זה למעני. בא שוב בבוקר כדי לטפל בחלון.
חוות דעת:
בסדר גמור!!!!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
סגור
חנה דוד, תל אביב.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
הרכבת דלת של ארון בגדים, תליית מדף, איטום במטבח ואמבטיה ותיקון שתי נקודות חשמל.
חוות דעת:
היה מוצלח מאד, נחמד, דייקן, הגיע בזמן, התיקון היה מהיר ונקי, אני ממש מרוצה ממנו, אקרא לו שוב אם אצטרך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאנה פק, תל אביב.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
תליית מדפים וקיבוע של כוננית לקיר.
חוות דעת:
הוא הגיע אלי פעם אחת עבור עבודות ההתקנה, היה נחמד ועשה עבודה טובה. בביקור הוא נתן הצעת מחיר לתליית מנורות, אמר שצריך גם חשמלאי ושנקבע לכך מועד אחר. כשתלה את המדפים הוא בטעות הרס קצת את הקיר ואמר שיחזור לתקן אותו יחד עם תליית המנורות, קבענו שיגיע לאחר שבוע אבל הוא לא הגיע.
איכות
5
מחיר
10
זמנים
5
יחס
7
7
כללי
גירסאות
ראובן אללוף, תל אביב.
אשרור: 17/02/2020
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
תליית מדף וסידור כבלים של חיבור טלפון קווי.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד, ממש מאה אחוז! הוא הגיע בזמן לעבודה והמחיר שלו היה הוגן. הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דינה גלס, תל אביב.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
איטום מקלחון.
חוות דעת:
היה אחלה, הגיע בזמן שקבענו ועשה עבודה טובה, לגבי המחיר לא ממש יודעת לומר כי לא ביררתי אבל היה נשמע לי בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלין שם טוב, תל אביב.
משוב: 08/02/2020
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כוכב שחר, תל אביב.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
תיקון רטיבות בקיר כולל צביעה.
חוות דעת:
הוא מהמם ברמות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר עזרן, תל אביב.
משוב: 31/01/2020
תיאור השירות:
התקנת חמש וילונות.
חוות דעת:
שי היה אחלה. נחמד, עמד בזמנים והמחיר היה הוגן. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל פ. תל אביב.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
איטום חלק חיצוני.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן טיט, תל אביב.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקלחון באמצעות החלפת מגבים ואיטום סיליקון.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, היה חסר לו את המידה הנכונה וקפץ לקנות על המקום, סידר הכל באותו יום ולא משך אתה סיפור, נעים, הסביר לי מה הוא עושה ואני ממש ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 109 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק