מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.82
מחיר 9.68
איכות 9.75
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רחלי רגב, תל אביב.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה, מאוד נחמד, זמין, הגיע בזמן, עבד נקי ומוסדר וזה כל מה שצריך בבעל מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אורן מור, תל אביב.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
התקנת מדפים, חיזוק ידית דלת ותליית מקרן קול.
חוות דעת:
שי היה אחלה. הוא בחור מאוד נחמד, מנומס, אדיב, נעים לעבוד איתו והמחיר היה הוגן. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל חרמוני, תל אביב.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
פינוי שולחן ותליית גוף תאורה.
חוות דעת:
מצוין! הוא היה אחלה, נתן מחיר טוב והיה מהיר, נחמד ואחראי. בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה דוד, תל אביב.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
הרכבת דלת של ארון בגדים, תליית מדף, איטום במטבח ואמבטיה ותיקון שתי נקודות חשמל.
חוות דעת:
היה מוצלח מאד, נחמד, דייקן, הגיע בזמן, התיקון היה מהיר ונקי, אני ממש מרוצה ממנו, אקרא לו שוב אם אצטרך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאנה פק, תל אביב.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
תליית מדפים וקיבוע של כוננית לקיר.
חוות דעת:
הוא הגיע אלי פעם אחת עבור עבודות ההתקנה, היה נחמד ועשה עבודה טובה. בביקור הוא נתן הצעת מחיר לתליית מנורות, אמר שצריך גם חשמלאי ושנקבע לכך מועד אחר. כשתלה את המדפים הוא בטעות הרס קצת את הקיר ואמר שיחזור לתקן אותו יחד עם תליית המנורות, קבענו שיגיע לאחר שבוע אבל הוא לא הגיע.
איכות
5
מחיר
10
זמנים
5
יחס
7
7
כללי
גירסאות
ראובן אללוף, תל אביב.
אשרור: 17/02/2020
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
תליית מדף וסידור כבלים של חיבור טלפון קווי.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד, ממש מאה אחוז! הוא הגיע בזמן לעבודה והמחיר שלו היה הוגן. הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר עזרן, תל אביב.
משוב: 31/01/2020
תיאור השירות:
התקנת חמש וילונות.
חוות דעת:
שי היה אחלה. נחמד, עמד בזמנים והמחיר היה הוגן. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל ב. תל אביב.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תלייה של טלוויזיה, תיקון שקעים וקיבוע ארון לקיר.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הסביר כל מה שהולך לעשות, התעכב על הפרטים ועשה את העבודה בצורה מקצועית
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא יוליוסבורגר, תל אביב.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תליית ארבע תמונות והרכבת מנורה.
חוות דעת:
שי היה סבבה לגמרי. עשה את העבודה זריז כמו שצריך ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טלי בן סימון, תל אביב.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תליית אהילים וגופי תאורה, סידור דלת ומקלחון והתקנת וו.
חוות דעת:
שי הגיע מהיום להיום, היה אדיב, נדיב, אחראי שירותי ומקצוען. כל מה שצריך מבעל מלאכה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 121 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק