מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יבגני
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.73
איכות 9.73
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 15 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
לודמילה גמר, נתניה.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
ביטוח בריאות וחיים.
חוות דעת:
אני מרוצה. הוא מקצועי, עזר לי מאד, הציע אפשרויות שונות, הסביר הכל ותמיד זמין לשאלות, הכל עשר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
סרגיי ריבין, מודיעין.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
ביטוחי בריאות לזוג.
חוות דעת:
הוא ממש מצוין, מה שטוב אצלו זה שהוא מסביר לנו הכל בסבלנות וכל פעם שלי או לאישתי יש איזו שאלה הוא עונה זמין בשבילנו, עונה על כל שאלה ואנחנו מאוד מרוצים!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוליה פלקכין, ירושלים.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
ביטוח כללי.
חוות דעת:
הוא מצוין, ממש נהדר ואנחנו נהנים ממנו. הוא זמין ממש כל הזמן, עוזר ועושה עבודה ממש טובה. הכל מאה אחוז ואני ממליצה עליו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אול קומרוב, ראשון לציון.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
ביטוח בריאות, חיים ופנסיה.
חוות דעת:
יש לי רק דברים טובים להגיד עליו, הוא עומד בזמנים, ממש מקצועי ונותן שירות מצוין ומכל הלב. הסביר הכל באופן ברור, נתן תחושה שאפשר לסמוך עליו והיה ממש מקצועי ואלוף! פשוט אין מילים. ממליצה עליו בחום.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטליה קורריגה, אריאל.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
ביטוח בריאות.
חוות דעת:
יבגני עובד מהר, טוב ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר. הוא מבין עניין וטוב מאוד במה שהוא עושה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון ספיר, הוד השרון.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
ביטוח חיים כללי.
חוות דעת:
סוכן ממש נחמד. עזר לי בבעיה שהייתה לי, היה טוב ודאג שאקבל את מה שמגיע לי. נתן לי שירות מעולה והיה קשוב לצרכים שלי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאוניד פלומבוים, פתח תקווה.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
ביטוח סיעודי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא נחמד, הקשיב לי והסביר הכל, ענה לי על השאלות ועמד בזמנים.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ויקטוריה טגנוב, ראשון לציון.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
ביטוח פנסיה.
חוות דעת:
רואים שיבגני יודע את העבודה שלו ועושה אותה כמו שצריך. הוא מקצועי, קשוב ובדק כמה אפשרויות שיתאימו לי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איליה קזצקוב, חולון.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
ביטוח בריאות ופנסיה.
חוות דעת:
בחור מקצועי. כשהתחלנו לעבוד איתו הוא בדק את ההיסטוריה שלנו ולפי זה הציע בטוחים שונים והסביר הכל, אחרי שהציג בפני את כל האפשרויות נתן לי בסופו של דבר לבחור לפי רצוני. היה קשוב לצרכים שלנו וזמין לשאלות, בירר עבורינו מול חברות הביטוח ויצר קשר ברגע שקיבל תשובות מהם.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
יצחק מיוחס, ראשון לציון.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
ביטוח בריאות.
חוות דעת:
מדובר בבחור מקצועי ואמין, עשה את הטוב ביותר והסביר לי הכל, באמת אחלה, אני מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 15 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשסוכן ביטוח רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ביטוחים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק