מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טימר
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.94
מחיר 9.80
איכות 9.84
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דורון ר. פתח תקווה.
משוב: 17/09/2020
תיאור השירות:
נקודת מים חדשה
חוות דעת:
מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל דיין, פתח תקווה.
משוב: 16/09/2020
תיאור השירות:
בדיקה לנזילה בקיר והחלפת ברז גינה.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע, ראה את הנזילה ורצה ללכת בלי לגבות כסף (כי לא היה צורך בעבודה באותו רגע), לא היה לי נעים ובמקרה שמתי לב שיש ברז גינה שמטפטף אז הוא טיפל בו על המקום וגבה תשלום רק על ביקור רגיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת שביט, קרית אונו.
משוב: 16/09/2020
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה! עקב תקלה חמורה בצנרת המים התקשרנו בשעה 21:00, למחרת בשעה 7:30 כבר היה אצלנו בבית , עשה עבודה מקצועית מאוד והתמחור היה הוגן ביותר
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי טל, שוהם.
משוב: 13/09/2020
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר, ואני מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חנה ברימן, גבעת שמואל.
משוב: 13/09/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בקו 4 צול לאסלה.
חוות דעת:
מאוד מרוצה ממנו! קבענו מחיר ותוך כדי עבודה הוא ראה שיש עוד דברים לתקן ולא הוסיף למחיר. מאוד דייקן, יסודי, עשה עבודה טובה ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון ש. גבעתיים.
אשרור: 13/09/2020
משוב: 09/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מנגנון בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
אמנם לקח לו הרבה זמן לאתר את התקלה אבל הוא לא ויתר. המחיר שלו היה הוגן והוא גם אמר מלכתחילה שהוא לא לוקח כסף עבור הביקור אלא רק אם הוא הוא מצליח לתקן את הבעיה. הוא בנאדם אמין.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מדה מיסק, חולון.
אשרור: 13/09/2020
משוב: 11/06/2020
תיאור השירות:
החלפת אינטרפוץ והרכבת חלקים של מקלחת.
חוות דעת:
השירות והעבודה שלו פצצה. הוא עשה עבודה טובה ומקצועית, הגיע בזמן שקבענו, גבה מחיר סביר ונתן שירות אדיב וטוב. בעל מקצוע מעולה, אמין ודייקן. מומלץ.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רענן שקדי, שוהם.
משוב: 08/09/2020
תיאור השירות:
חוות דעת לגבי התקנת מושבי אסלה.
חוות דעת:
טימר היה מעולה, הוא הגיע לתת את חוות דעתו המקצועית ועשה זאת ללא תשלום. אמר לנו שאין אפשרות לעשות את העבודה שרצינו, הסביר מה הבעיה וייעץ לנו מה לעשות בעצמנו. הוא היה מדהים! ישר, הגון ונדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ב. פתח תקווה.
משוב: 07/09/2020
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני מרקוס, חולון.
משוב: 06/09/2020
תיאור השירות:
תיקון ברז מים במקלחת.
חוות דעת:
ממש עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 215 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק