מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.95
מחיר 9.44
איכות 9.84
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 74 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שלומי לאופר, פתח תקווה.
משוב: 16/03/2020
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק רז, פתח תקווה.
אשרור: 20/02/2020
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
היה מצוין! אימי אישה מבוגרת ונתנה לו בטעות יותר כסף ממה שהיה צריך, הוא תיקן אותה על טעותה והחזיר. הוא הגיע בזמן ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא גרוס, פתח תקווה.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 03/11/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביטל ב. גבעת שמואל.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח והחלפת סיפונים.
חוות דעת:
היתה סתימה בכיור שבעל מקצוע אחר לא הצליח לפתור. הוא ניסה לפתור בשיטה אחת ולאחר שזה עדיין לא עזר המשיך וניסה בשיטות אחרות עד שהצליח. השקיע המון ולא הפסיק עד שפתר את הבעיה. ואפילו השתמש בעזרים טכניים על חשבונו כדי לנסות להבין את מקור הבעיה. הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי חסון, פתח תקווה.
משוב: 22/06/2019
תיאור השירות:
שיפוץ אמבטיה בעקבות פיצוץ צינור הכולל צביעה וחידוש קרמיקה.
חוות דעת:
הוא נחמד מאוד וחביב, עמד בזמנים ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
מעין רוטר, גבעת שמואל.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה בשירותים.
חוות דעת:
שירות מעולה :) עשה עבודה מקצועית, הוא נחמד מאוד, גבה מחיר הוגן ואני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זליג גבע, פתח תקווה.
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון במיכל הדחה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה ממש עשר! הוא הגיע בדיוק בזמן שקבענו ובדק ובדק עד שאמר שאין ברירה ושצריך להחליף את המנגנון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהונתן חיו, פתח תקווה.
משוב: 20/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמצעות ספירלה חשמלית בצינור של דירת גן.
חוות דעת:
בן אדם ממש נחמד, היה מצוין ומקצועי. נתן שירות ויחס טוב, ענה לי על כל שאלה והגיע עם המכשיר בערב שבת ותוך עשר דקות עשה את העבודה. הוא היה ממש הצלה, אין הרבה אנשים שעובדים במהירות כזו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי מכלב, פתח תקווה.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור חיצוני 4 צול והחלפת צינור, כולל חיתוך והלחמה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! הוא עמד בזמנים, נתן שירות טוב וגם פתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד הוך, אלקנה.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
איתור סתימה בקו ביוב משותף.
חוות דעת:
הוא הגיע ואיתר את הבעיה, אנחנו חשבנו שהבעיה אצלו בבית אבל הוא הבין שזה בקו ביוב של כל הבתים שלצידי. הזמינו עבורנו שירותי ביובית מטעם הישוב לפתור את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 74 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק