מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.94
מחיר 9.39
איכות 9.81
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 62 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דפנה מ. רמת השרון.
משוב: 29/01/2020
חוות דעת:
היה בסדר גמור. אמין, עבד נקי ויצאתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו שגב, הרצליה.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
התקנת שסתום חד-כיווני למניעת חזרת מים וספירה כפולה בשעון מים.
חוות דעת:
היה נחמד מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ארר, הרצליה.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
אספקה והתקנה של ברז בכיור אמבטיה.
חוות דעת:
היה טוב מאוד. הוא הגיע בזמן ועבד מהר, היה מאוד נחמד ועשה עבודה מקצועית. הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה קסוביץ, הרצליה.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון בכיור אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הגיע תוך שעה מהרגע שהתקשרתי, היה נחמד מאוד, איתר שתי בעיות והציע לי את ההצעות הרלוונטיות, תיקן במהירות והכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן אבירם, רמת השרון.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא הגיע מהר, אדיב וביצע עבודה טובה, קצת יקר אבל חוץ מזה הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה סגל, כפר שמריהו.
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
החלפת זווית בצינור בגינה.
חוות דעת:
אבי היה מעולה! הייתי מרוצה מהזמינות, מהסופר מקצועיות שלו, הוא בן אדם משכמו ומעלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית בן אדרת, רמת השרון.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
טיפול בנזילה מצינור ראשי והחלפת קו מים.
חוות דעת:
אבי בחור אמין ומקצועי. הגיע בזמן, הסביר על הדברים וביצע הכל שביעות רצוננו. גבה מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק רז, פתח תקווה.
אשרור: 20/02/2020
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
היה מצוין! אימי אישה מבוגרת ונתנה לו בטעות יותר כסף ממה שהיה צריך, הוא תיקן אותה על טעותה והחזיר. הוא הגיע בזמן ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונית רונן, יהוד.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
החלפת קו מים חמים שכללה שבירה והדבקת מרצפות.
חוות דעת:
אבי הגיע ובדק את הצנרת, הבין שהוא צריך להחליף את כל קו המים בדירה. המחיר היה גבוה מאוד לדעתי, בנוסף, העבודה כללה שבירה של מרצפות אז אבי הביא בעל מקצוע שעובד איתו שיעשה את ההדבקה של המרצפות החדשות שקניתי. הוא לא עשה את זה טוב, הוא שבר אותן ופשוט הדביק אותן שבורות. לאחר שסיימו ראיתי שהמדיח לא חובר כמו שצריך וגם את מתקן המים שלי לא חיברו מחדש אז אבי הגיע וסידר את זה. חוץ מזה הוא היה זמין מאוד, נחמד ואדיב.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
יפית בן סימון, נווה ירק.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
פרוק רצפת מקלחון, ריצוף מחדש כולל שיפועים תקינים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין, מדהים, מקצועי, עשה הכל מעולה, היה אנושי והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 62 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק