מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.96
מחיר 9.55
איכות 9.87
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
גיא א. תל אביב.
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
התקנת טוחן אשפה והחלפת צנרת חיצונית ומעקף לדירה תוך התקנת ברזים למניעת זליגת מים בעת טיפול. העבודה כללה פתיחת רצפה וסגירתה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה! איש עבודה רציני, הרכב כולל זיווד לכל בעיה שצצה בלייב ואבי נרתם לעבודה ברגע!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורית וינקרץ, תל אביב.
משוב: 01/06/2019
תיאור השירות:
התקנת צנרת חלופית לבית.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא מקצועי מאוד, גם אם לוקח קצת יותר זמן. הבן אדם מבין באינסטלציה והוא פתר לנו בעיה מסובכת מאוד. הוא גם הגון במחירים ועומד בזמנים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שמעון פילצר, תל אביב.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
אינסטלציה לדירה שכללה קווי ביוב וצינורות.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! נחמד, מקצועי ואכפתי. גם אחר כך בא לתקן לי דברים כשהייתי צריך. בהחלט ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב חריר, תל אביב.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבית.
חוות דעת:
אבי היה מקסים, אדיב, ומקצועי. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה מסודרת ונקייה. הוא היה זמין אלינו גם אחרי העבודה לשאלות, הכל היה כמו שצריך והיינו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סימו קרני, תל אביב.
משוב: 21/06/2019
תיאור השירות:
תיקון שכלל הלחמות לצנרת וביוב.
חוות דעת:
אבי הוא בחור טוב מאוד, אני בעצמי בעל מקצוע ויכול להעיד עליו שיש לו רמה מאוד גבוהה של עבודה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנור רמתי, פתח תקווה.
משוב: 28/05/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז במונה מים.
חוות דעת:
היה טוב מאוד מבחינת היחס בעיקר, הזמנו אותו בגלל נזילה שהייתה בברז מים של הבניין, בסופו של דבר הסתבר שצריך להחליף את כל החנוכייה שזאת עבודה גדולה, אך בשל בעיות גב, הוא לא יכל לבצע זאת. מה שהוא כן עשה, נעשה בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורטל פרידנטל, הרצליה.
משוב: 27/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה בעזרת צינור ספירלה.
חוות דעת:
היה קצת יקר, אבל היחס והשירות באמת היה מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שאול וולפשטיין, רמת השרון.
משוב: 26/05/2020
תיאור השירות:
איתור של נזילה סמויה מתחת לרצפה בעזרת ציוד מתקדם של מיכשור לאיתור טרמי ובדיקות לחץ . עשה עבודה מקצועית ומסורה ומאוד איכפתית עם דבקות ועיקשות לאיתור. פתח את הריצפה וסגר את הריצוף. שביעות רצון רבה מאוד
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן מימון, הוד השרון.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
התקנת טוחן אשפה, ברז וסיפון.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מצוינת, השירות אדיב, מנומס, הוא הסביר הכל, עזר גם בדברים קטנים נוספים בבית ואני מבסוט!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידית ע. הוד השרון.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מיכל הדחה בניאגרה וצינור לניאגרה.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן המובטח, ביצע את התיקון בצורה מהירה, נעימה ומסודרת. ובנוסף גם בדק לחות בחול בבית עקב שאלה שלי בנושא, ללא עלות נוספת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 102 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק