מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.83
מחיר 9.70
איכות 9.86
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יניב יצחקי, רחובות.
אשרור: 19/04/2020
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
תיקון פלאנג' של דוד חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ונתן מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי קרמר, יבנה.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור בדוד חשמל.
חוות דעת:
הגיע בזמן, עשה את עבודה כמו שצריך, מחיר סביר לדעתי. מקצועי והכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית וסקק, רמלה.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
קובי היה ישר, אמין ומקצועי שזה מה שחשוב בבעל מקצוע. לא היה הכי זול אבל הרגשתי שהוא מציג בפניי את כל האופציות ומה יכול להתווסף לעבודה, הרגשתי שלא יהיו הפתעות ומה שהוא קובע איתי כך יהיה. מומלץ בחום!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
הילה דמולין, נס ציונה.
משוב: 12/07/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
קודם כל, בחור מדהים! נותן יעוץ אמין, עומד בכל מילה, עשה את העבודה כמו שצריך ואני מאוד ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גרגורי ו. רחובות.
אשרור: 21/06/2020
משוב: 14/03/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש 120 ליטר של חברת כרומגן.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ועשה את העבודה באופן מקצועי, ענה על כל שאלות שלי בסבלנות ובאופן מפורט, המחיר היה סביר לחלוטין, אבל דבר אחד שהפריע לי שהובלת הדוד החדש בוצעה ללא עגלה בגרירה ולכן התקלף קצת צבע בחלק עיליון של הדוד, אבל לא הורדתי בגלל זה ציון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל ר. רחובות.
אשרור: 14/06/2020
משוב: 14/04/2020
תיאור השירות:
התקנה של דוד מתוצרת כרומגן.
חוות דעת:
מקצועי, מהיר, עונה על שאלות בסבלנות, יסודי ומשאיר את שטח העבודה נקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחמה שמחי, רחובות.
משוב: 10/06/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד של חברת כרומגן בגודל 150 ליטר.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים, נתן שירות מהיר, אדיב ועשה עבודה מקצועית. לא מדבר הרבה, עושה את העבודה שלו ונותן מה שצריך. עמד בזמנים ואפילו הגיע לפני הזמן. גם מבחינת המחיר הוא התחשב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאוניד זכודין , נס ציונה.
אשרור: 01/06/2020
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל בבית משותף.
חוות דעת:
קובי היה בסדר, עשה עבודה טובה טובה ואני מרוצה בסך הכל. הוא עשה תיקון של הדוד החשמלי, את דוד השמש לא יכל לבדוק בגלל מזג האוויר אז אולי נקבע איתו בהמשך לעשות גם את זה אם תהיה בעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון נחום, רחובות.
משוב: 28/05/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שישב עקום כולל החלפת תושבת והחלפת קולט.
חוות דעת:
הוא נתן שירות טוב, הגיע בזמן היה נחמד מאוד ונראה שעשה עבודה טובה, דאג שלא חיזק טוב וחזר במיוחד, היינו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז קפרא, רחובות.
משוב: 27/05/2020
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 124 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק