מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ליאור
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.80
מחיר 9.45
איכות 9.72
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 50 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איתן עיני, מודיעין.
משוב: 05/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבניין והחלפת צינור במטבח.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור, שירות טוב, עשו עבודה טובה, נתנו הערכת מחיר בטלפון אחרי שהבינו פחות או יותר על מה מדובר והמחיר הוגן לדעתי, הגיעו בזמן והודיעו שמגיעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
זרח יהב, מודיעין.
משוב: 07/02/2020
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אמיר ב. משמר איילון.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
התקנת משאבת מים בבית פרטי.
חוות דעת:
היה מעולה! ליאור הגיע עם אבא שלו והיו אדיבים, רציניים, אמינים, מקצועיים, התקינו משאבת מים להגברת לחץ, עשו עבודה טובה והשאירו נקי אחריהם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדוה ארליך, מודיעין.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחון.
חוות דעת:
הוא היה סבבה ממש! באמת בסדר גמור, הגיע בזמן ולקח מחיר רגיל וסביר לעבודה כזאת. ביצע את העבודה כמו שצריך ורואים שהוא עבד קשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
10
כללי
גירסאות
איתיאל ה., מודיעין.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
תיקון של מספר נזילות, פתיחת סתימות ותיקונים קטנים נוספים.
חוות דעת:
הם היו מצוינים ממש! אנשים אדיבים, מקצועיים, הסבירו כל מה שעשו, הודיעו לי מראש מתי מגיעים וכמה זמן ייקח לעשות את העבודה. הם עשו הכל בצורה מקצועית ועניינית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד וורטר, ירושלים.
משוב: 03/04/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור שהתפוצץ.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! מאוד נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סילבי ספיר, ירושלים.
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשעון מים, החלפת מנגנון מונובלוק ומצוף בניאגרה והחלפת פילטר.
חוות דעת:
הם באו בזמן, עשו עבודה יעילה, רצינית, הייתי מאד מרוצה מהם אך המחיר קצת גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורן טולדנו, ירושלים.
משוב: 01/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב.
חוות דעת:
היה סתימה בביוב חיצוני שהשפיע על הבית שלנו, ליאור הגיע תוך שעתיים, עבד קשה ופתח את הסתימה, החליף את הצינור ועכשיו הכל מעולה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב צימרמן, בית שמש.
אשרור: 31/03/2020
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מברז אינטרפוץ.
חוות דעת:
עשה את מרב המאמצים כדי לפתור את הבעיה, החליף את המכלול של הברז, נתן אחלה שירות, היה זמין, המחיר היה סטנדרטי לשוק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו דובינר, ירושלים.
אשרור: 29/03/2020
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
הכנה למכונת כביסה ותיקון נזילה בכיור.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 50 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק