מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
לירן
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.62
זמנים 9.38
מחיר 9.57
איכות 9.75
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 8 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליאב זילברמן, אביאל.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
הנמכת תקרת גבס, הכנה למיזוג אויר מרכזי ועבודת צבע בדירת 7 חדרים.
חוות דעת:
הוא תותח על! מקצועי, אמין, עומד בזמנים ועושה עבודה מעולה. אני מאוד נהנתי מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אביחי ג'רפי, חדרה.
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
שיפוצים בבית פרטי שכללו הריסת ובניית קיר, תיקוני צבע ושפכטל.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים ועשה עבודה טובה מאוד! אחלה בעל מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי עזימי, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 13/07/2019
תיאור השירות:
בניית כיור גבס בדירה.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, אני מרוצה השירות , הזמנים והעבודה הטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי נחמיאס, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
עבודות גבס וצבע בדירה.
חוות דעת:
הוא אחלה בעל מקצוע ואיש נעים. אני מרוצה מהעבודה שעשה ומהאיש עצמו, הוא לא מתווכח, כיף לעבוד איתו והוא עשה עבודה מקצועית. לא נפלתי בבעלי מקצוע כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסן לוי, קיסריה.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
עבודת גבס וצבע בבית.
חוות דעת:
בן אדם איכותי מאוד, הוא עובד מעולה ועומד בזמנים. אני מאוד מרוצה מימנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ג. ב. פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 27/02/2020
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
בניית קיר גבס וצביעת חדר שכלל תיקוני טיח.
חוות דעת:
בעל מקצוע מעולה! עשה עבודה מאוד יפה, עדכן והגיע בזמנים. יש לי רק דברים טובים להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג. צ. תל מונד.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
סגירת נישה במטבח.
חוות דעת:
הבטיח כמה פעמים שיגיע ולא הגיע אבל הודיע ולא נעלם הוא כל הזמן עדכן, בפעם השלישית הגיע למרות שכמובן זה כבר היה קצת פחות נח, העבודה היתה בסדר אבל השאיר לכלוך ולא ניקה. המחיר היה מחיר הוגן כמו שכולם נותנים.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
7
יחס
8
8
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 09/08/2020
תיאור השירות:
החלפת תקרת גבס במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. בא עם עוד בחור, עבדו שעות ועשו את העבודה כמו שצריך. החליף תקרת גבס וצבע את התקרה בצבע מיוחד וזה נראה נהדר. ניקה את המזגן ודאג לקנות פילטר תואם למזגן. התרשמתי מאד לטובה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 8 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשקבלן גבס רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות גבס. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק