מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שתפו
אבירן
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.81
מחיר 9.73
איכות 9.76
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 26 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
פאולה ברוש, גבעתיים.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
החלפת גומיות בניאגרה.
חוות דעת:
בחור נחמד, נעים ובאמת בסדר. גם המחיר שלקח היה סביר והייתי ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שי מ, גבעתיים.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילות בשירותים והחלפת ברזים.
חוות דעת:
השירות היה מדהים,אבירן מאוד מקצועי, ערכי ומבצע עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי סטלצ'ר, גבעתיים.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
הרכבת אסלה עבור בית ספר.
חוות דעת:
הוא עושה עבורי הרבה עבודות וקודם כל הוא אמין, עומד בזמנים ומודיע מראש אם מתעכב. הוא מקצועי, המחירים סבירים, הוא נעים, סבלני אדיב וכיף לעבוד איתו. שלחתי אותו לשתי עבודות פרטיות ושניהם היו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שי עבודי, רמת גן.
משוב: 02/11/2019
תיאור השירות:
טיפול בנזילה בגג.
חוות דעת:
היה שירות בסדר גמור, אבירן היה הוגן, נחמד ואדיב. אין לי דבר רע להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה פרץ, גבעתיים.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת ראשית בבניין.
חוות דעת:
הוא עובד מצוין, נאמן, מדייק בזמנים, תמיד זמין, אדיב, נעים לעבוד איתו ובגלל זה הוא כבר עשה אצלי חמש עבודות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר יצחקי, גבעתיים.
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
ביצוע עבודות אינסטלציה שוטפות בבית ספר שכוללות התקנות והחלפות של ברזים, אסלות ועוד.
חוות דעת:
אבירן בחור מקסים, הוא בעל מקצוע טוב ומקצועי, מילה שלו זו מילה, הוא עומד בזמנים, מבין עניין ואני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן שולמן, תל אביב.
משוב: 24/06/2020
חוות דעת:
מרוצה מאוד! היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור הונדרט, תל אביב.
משוב: 24/06/2020
תיאור השירות:
מתן חוות דעת לגבי ריח רע.
חוות דעת:
זה היה ביקור של שלוש דקות. הוא בא, דיבר והלך. היה ריח מסריח מהמים בביוב. הוא אמר לנקות את האזור של המכונת כביסה, כי לדעתו זה מגיע משם. לפי דעתי הוא חירטט אותנו. אחריו בא מישהו ששאב את המים מהביוב והריח הרע נעלם.
מחיר
10
זמנים
10
7
כללי
גירסאות
יוסף ח. תל אביב.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
תיקון ברז שבור במקלחת.
חוות דעת:
הוא הצליח לפתור את רוב הבעיות לשביעות רצוני עומד בזמנים והמחיר טוב.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל כהן, תל אביב.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור, גומייה ומצוף בניאגרה.
חוות דעת:
הוא על הכיפאק! הוא הגיע בזמן, עבד מסודר וגם ניקה אחריו את הבלאגן. הוא היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 26 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק