מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוחנן
ציון כללי:
9.51
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.64
זמנים 9.79
מחיר 9.20
איכות 9.63
דירוג כללי 9.51
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רועי מ. כפר סבא.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 12/11/2015
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים ורצועת טיימינג בדייהטסו שרייד 1997
חוות דעת:
הוא היה אחלה. הגעתי אחרי שהייתי במוסך אחר והוא נתן לי מחיר הוגן והיה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור רעננה-כ"ס-הוד השרון

אבנר אשכנזי, רעננה.
משוב: 18/02/2014
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והחלפת ברקסים בדייהטסו פריוס.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור, עשו עבודה טובה ועמדו בזמנים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נטע כהן, מתן.
משוב: 25/05/2012
תיאור השירות:
השבתת רכב- דייהטסו סיריון שנת 95 .
חוות דעת:
הם אמינים ומקצועיים מאוד! הגעתי אליהם עם הרכב והם המליצו לי שלא לעשות איתו כלום אלא להשבית. הם נותנים שירות נעים ללקוח ובסך הכל אני ממליצה ומרוצה :)
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
בן נ. רמת גן.
משוב: 13/12/2016
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שכלל תיקון דלת ברכב מסוג דייהטסו סיריון, שנת 2009.
חוות דעת:
היה סבבה! זו כבר פעם שניה שאני לוקח אותו. קשה לי להעריך את המחיר אבל נראה לי סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
בן ניידוף, רמת גן.
משוב: 19/10/2016
תיאור השירות:
החלפת חיישן בהגה כח ברכב מסוג דייהטסו סיריון.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא היה נחמד ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל גפן, קדימה-צורן.
משוב: 05/02/2016
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים והכנה לטסט לרכב מסוג דייהטסו.
חוות דעת:
הם מדהימים! אני מקבלת מהם שירות מעולה אדיב איכותי והכי חשוב אמין. אני ממש מרוצה, הם מסבירים ונחמדים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון דהן, קדימה-צורן.
משוב: 25/08/2015
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 10 אלף ברכב מסוג דייהטסו סיריון.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור. הם היו נחמדים ואדיבים. הם נתנו הסבר על כל מה שעשו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נאוה מגן, חיפה.
אשרור: 16/07/2015
משוב: 14/04/2015
תיאור השירות:
טיפול והעברה של טסט בדיהטסו סיריאון.
חוות דעת:
היה מצוין. הם באו לקחת את המכונית, העבירו אותה טסט והחזירו לי, כל הכבוד להם! הייתי מרוצה מהיחס שלהם ומהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל גפן, קדימה-צורן.
משוב: 03/12/2014
תיאור השירות:
טיפול 10,000 והעברת טסט ברכב מסוג דיהטסו טריוס שנת 2007.
חוות דעת:
הם היו מצוינים, גם בזמן הקבלה של הרכב, הם די מהר התחילו לטפל, ניראה הגון והסביר כל מה הוא הולך לעשות. זמן הטיפול היה מאוד מהיר, תוך שעתיים וחצי היה אוטו היה מוכן.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אמיר רוזנצוייג, נתניה.
משוב: 01/06/2014
תיאור השירות:
בדיקת גיר ברכב מסוג דייהטסו.
חוות דעת:
הם היו מאוד נחמדים. פנינו אליהם בעקבות רעשים שהרכב השמיע וחששנו שיש בעיה עם הגיר,הם בדקו את הרכב וראו שהכל בסדר. אמינים מאוד ומקצועיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 548 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק