מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוחנן
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.66
זמנים 9.80
מחיר 9.32
איכות 9.61
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עידן ד. הוד השרון.
אשרור: 05/02/2020
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תרמוסטט במנוע בפיז'ו 206.
חוות דעת:
בסדר גמור, עשר! עשו עבודה טובה תיקנו באותו יום ומאז הכל בסדר והרכב נוסע כמו שצריך. עשו טעות בחיוב וחייבו אותי ביותר כסף, הם עלו על זה לבד והתקשרו לזכות אותי דבר שהיה מאוד הוגן מבחינתם.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור רעננה-כ"ס-הוד השרון

דניאל צור, כפר סבא.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
חילוף משאבת מים ובלמים ברכבים מסוג הונדא וסקודה.
חוות דעת:
סך הכול הוא היה אדיב מאוד, עמד בזמנים שקבענו ועשה עבודה טובה, אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן כלפון, כפר סבא.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
התקנת ציריה חדשה והחלפת שמן גיר.
חוות דעת:
המחיר זול ביותר. בוצע במהירות האור: המכונית הגיעה עם גרר ב11:00 וב18:00 הייתה כבר מוכנה באותו יום. אבחנה מדוייקת, קל מאוד להגיע למוסך במכונית או בתחבורה ציבורית או ברגל. לעתיד הוא יהיה המוסכניק שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדי צימרמן, הוד השרון.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
טיפול כללי ברכב קיה.
חוות דעת:
היה נהדר, השירות היה טוב, מחיר הוגן והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל גורבמן, כפר סבא.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף והחלפת רצועת טיימינג ברכב של חברת סוזוקי.
חוות דעת:
בסדר גמור. הוא היה מעולה, עשה טיפול מהיר, מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קלמן ווינריד, הוד השרון.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
טיפול ראשוני לרכב חדש מסוג HYUNDAI KONA משנת 2019.
חוות דעת:
יוחנן היה בסדר גמור, הוא עבד יפה מאוד ואני מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי מזרחי, כפר סבא.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה ובעיית התחממות ברכב.
חוות דעת:
היה מצויין! אורון יצא אלי עם חיוך, מצא את הבעיה בזריזות, נתן מחיר ולמרות שהיה יום שישי הבטיח לנסות לסיים את התיקון. למרות שאמרתי שאין לי בעיה להשאיר את האוטו לראשון, אורון עשה מאמץ גדול וב 1 בצהרים התקשר להגיד שהאוטו מוכן. הוא חייב את מה שנאמר מראש, שהיה מאד סביר. כולם בצוות נחמדים מאד, זריזים ומקצועיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי לוי, כפר סבא.
אשרור: 27/01/2020
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג טויוטה קורולה שכלל החלפת פילטרים ושמנים.
חוות דעת:
היה מעולה! קודם כל הגעתי לשם והם היו ממש נחמדים ונעימים, היה כיף לדבר איתם, הם אנשים טובים ורגועים והייתה אווירה נעימה ורגועה ובנוסף פינת ההמתנה נחמדה מאוד. הטיפול היה ממש מהיר והוא וטיפל בהכל, הסביר לי כל מה שעשה ועדכן אותי בהכל, אני הופתעתי לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי כהן, כפר סבא.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב.
חוות דעת:
המחיר היה מצוין, השרות היה מעל כל הציפיות והרמה המקצועית היתה מאוד גבוהה. בטוח שאחזור לקבל שרות נוסף בשנה הבאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי כהן, כפר סבא.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
טיפול 120,000.
חוות דעת:
הוא מעולה, שירותי ועושה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 522 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק