מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.29
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.33
זמנים 9.38
מחיר 8.83
איכות 9.35
דירוג כללי 9.29
התפלגות

מחושב על 24 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דותן כדורי, גבעתיים.
משוב: 05/10/2019
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
עדי ג. רמת גן.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
ביטול נקודת מים.
חוות דעת:
גילינו אחה"צ שחייבים לבטל נקודת מים בדחיפות מאחר ובבוקר היא עתידה להחסם ולא תיהיה גישה. קבענו עם אינסטלטור אחר שהבטיח להגיע ובסוף הבריז, ואז התקשרנו לאיציק. הוא הגיע תוך חצי שעה (ב 22:00 בלילה!) ביצע את העבודה בצורה מעולה ובאופן כללי הוא בחור נחמד ביותר. נשמח לפנות אליו בעתיד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה יעקבי, רמת גן.
משוב: 08/03/2019
תיאור השירות:
עבודות אינסטלציה בעסק.
חוות דעת:
הוא איש מקצוע טוב, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית דנון, רמת גן.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשעון מים.
חוות דעת:
הוא יודע את העבודה, הוא מכיר את החומר, הוא בעל מקצוע טוב והוא מבטיח ומקיים! מגיע בזמן וזה חשוב לי מאוד בבעלי מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה הרשקוביץ, רחובות.
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת ניאגרה.
חוות דעת:
הוא הגיע רק לביקור וגבה תשלום מאוד יקר על הבדיקה, מבחינתי זה היה גזל. הוא לא עשה כלום ואמר שצריך להחליף איזשהו חלק וצריך לקנות אותו ממקום אחר. אני מאוד לא מרוצה. אני לא מבין כיצד הוא מדורג מ'ס 1 250 ש''ח לקח בנוסף רצה לקחת בנוסף על סכום זה מע''מ פשוט גזלן אין מילה אחרת עבורו
איכות
0
מחיר
0
זמנים
6
יחס
0
0
כללי
גירסאות
יעל בכר, סביון.
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
ניסיון תיקון פיצוץ בצנרת.
חוות דעת:
איציק הסביר לנו ממה נובע הטפטוף אבל לא הצליח לפתור את הבעיה. הוא היה נחמד ובסך הכל הכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל בן, בת ים.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור חיצוני של בית פרטי.
חוות דעת:
הוא היה מאד מקצועי, איתר את הבעיה שזה משהו שהיה קצת מורכב. עבד בצורה טובה ויעילה. המחיר היה קצת יקר לדעתי, אבל זה היה בערב חג אז אני יכול להבין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן גרלדברג, רחובות.
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
סתימת דליפה מצנרת בתקרה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר. אני מקווה שהתיקון שעשה יעבוד.
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
שני ארבל, חולון.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי ואני מרוצה סה"כ כיוון שהוא בסוף פתר את הבעיה. אני לא מרוצה מעניין עלות העבודה כיוון שקבענו סכום מסוים ואז הוא שינה את הסכום בסוף העבודה וזה לא מצא חן בעיניי כל כך.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
2
יחס
8
9
כללי
גירסאות
נתי קדמי, מודיעין.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
החלפת שני ברזי ניל בכיור אמבטיה.
חוות דעת:
היה ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 24 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק