מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.38
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.47
זמנים 9.50
מחיר 9.00
איכות 9.42
דירוג כללי 9.38
התפלגות

מחושב על 32 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דותן כדורי, גבעתיים.
משוב: 05/10/2019
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
עדי ג. רמת גן.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
ביטול נקודת מים.
חוות דעת:
גילינו אחה"צ שחייבים לבטל נקודת מים בדחיפות מאחר ובבוקר היא עתידה להחסם ולא תיהיה גישה. קבענו עם אינסטלטור אחר שהבטיח להגיע ובסוף הבריז, ואז התקשרנו לאיציק. הוא הגיע תוך חצי שעה (ב 22:00 בלילה!) ביצע את העבודה בצורה מעולה ובאופן כללי הוא בחור נחמד ביותר. נשמח לפנות אליו בעתיד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה יעקבי, רמת גן.
משוב: 08/03/2019
תיאור השירות:
עבודות אינסטלציה בעסק.
חוות דעת:
הוא איש מקצוע טוב, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית דנון, רמת גן.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשעון מים.
חוות דעת:
הוא יודע את העבודה, הוא מכיר את החומר, הוא בעל מקצוע טוב והוא מבטיח ומקיים! מגיע בזמן וזה חשוב לי מאוד בבעלי מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלונה ליגטר, תל אביב.
משוב: 16/09/2020
תיאור השירות:
בדיקת פיצוץ צנרת.
חוות דעת:
היה מצוין! עלה מיד על זה שהפיצוץ בכלל בדירה מעל ובא איתי לשכנים כדי לבדוק ולהסביר להם שהפיצוץ אצלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי צבי, תל אביב.
משוב: 08/09/2020
תיאור השירות:
החלפת דיסקית בטוחן אשפה.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ואדיב, המחיר היה קצת יקר, הגיע באותו היום שדיברתי איתו ועשה עבודה מהירה וטובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן ויסברג, לוד.
משוב: 13/08/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה והחלפת צינור ברז.
חוות דעת:
היה מצוין. הגיע בערב, איתר מהר את מקור הנזילה, נסע במיוחד לאור יהודה לקנות את החלק החסר, והגיע מוקדם למחרת ותיקן את הכל במהירות ומקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן גורנר, תל אביב.
משוב: 11/08/2020
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה שכלל פירוק, חציבה והחלפת ברז.
חוות דעת:
איציק עשה טובה. הוא הגיע בדיוק בזמן, היה נעים וחייכן. הוא מאוד מקצועי, הוגן, אמין והייתי מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר בן שושן, חולון.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
בדיקת בעיה בטוחן אשפה.
חוות דעת:
הוא ניסה לפתור את הבעיה אבל לא הצליח, כנראה שהוא לא מתמחה בטוחני אשפה. בסך הכל הוא היה בסדר גמור.
איכות
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
הרמוני שליו, תל אביב.
משוב: 27/07/2020
תיאור השירות:
הכנה למדיח כלים.
חוות דעת:
איציק מתנהג מאוד יפה: הוא נעים-הליכות ואיכפתי, מקצועי עם יחסי אנוש מעולים. למרות שהמטבח שלי קטן, הוא ידע לפתור את הבעיות בדרכים שהן מחוץ לקופסא, כלומר לחשוב אחרת מאיך שכולם חושבים. בנוסף הציע פתרונות ברוגע ובשלווה והסתכל על הדברים מהצד שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 32 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק