מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 10.00
מחיר 9.67
איכות 10.00
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 10 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
איציק זבולונוב, רמלה.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת.
חוות דעת:
שירות מעולה! הייתה לי נזילה בצנרת הוא איתר את הבעיה עם מכשירים, פתר את הבעיה, עשה עבודה יפה וניקה אחריו. נתן לי מחיר טוב, מאוד זול, עבד מהר ובא בדיוק איך שקבענו. עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יעקב בבייב, לוד.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
התקנת פילטר מים בשעון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשה עבודה כמו שצריך ואני ממליץ עליו כבר לחברים. הוא הגיע בזמן, גבה מחיר הוגן ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי בונדר, תל אביב.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת כיור מטבח והתקנת טוחן אשפה.
חוות דעת:
בסדר גמור! הגיע לסיור מקדים, הלך לקנות חלק, חזר וביצע עבודה טובה. איש אמין.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליק מישורי, תל אביב.
משוב: 13/09/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון בכיור אמבטיה.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה נחמד, מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עדי ג. רמת גן.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
ביטול נקודת מים.
חוות דעת:
גילינו אחה"צ שחייבים לבטל נקודת מים בדחיפות מאחר ובבוקר היא עתידה להחסם ולא תיהיה גישה. קבענו עם אינסטלטור אחר שהבטיח להגיע ובסוף הבריז, ואז התקשרנו לאיציק. הוא הגיע תוך חצי שעה (ב 22:00 בלילה!) ביצע את העבודה בצורה מעולה ובאופן כללי הוא בחור נחמד ביותר. נשמח לפנות אליו בעתיד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארסן זבולון, אזור.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים במטבח.
חוות דעת:
היתה לי נזילה והבאתי שלושה אנשים שלא הצליחו לתקן אותה. הוא יצא הכי בסדר, עשה עבודה עשר. בחור אמין וישר, אם אני צריך משהו אני אתקשר רק אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זילפה אשרוב, תל אביב.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז מים במטבח.
חוות דעת:
נותן שירות אדיב, בן אדם מקצועי, הגיע בזמן ובעל יחסי אנוש טובים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה יעקבי, רמת גן.
משוב: 08/03/2019
תיאור השירות:
עבודות אינסטלציה בעסק.
חוות דעת:
הוא איש מקצוע טוב, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית דנון, רמת גן.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשעון מים.
חוות דעת:
הוא יודע את העבודה, הוא מכיר את החומר, הוא בעל מקצוע טוב והוא מבטיח ומקיים! מגיע בזמן וזה חשוב לי מאוד בבעלי מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. ר. תל אביב.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
התקנת כיורים ואינסטלציה.
חוות דעת:
הוא מאוד מקצועי ועשה עבודה מצוינת! היה מאוד שירותי ונתן הצעת מחיר מאוד אטרקטיבית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 10 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק