מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.29
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.33
זמנים 9.38
מחיר 8.83
איכות 9.35
דירוג כללי 9.29
התפלגות

מחושב על 24 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יורי פוקס, ראשון לציון.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר ופתר את הבעיה, אבל המחיר היה מוגזם לדעתי.
איכות
8
מחיר
6
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
סגור
משה הרשקוביץ, רחובות.
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת ניאגרה.
חוות דעת:
הוא הגיע רק לביקור וגבה תשלום מאוד יקר על הבדיקה, מבחינתי זה היה גזל. הוא לא עשה כלום ואמר שצריך להחליף איזשהו חלק וצריך לקנות אותו ממקום אחר. אני מאוד לא מרוצה. אני לא מבין כיצד הוא מדורג מ'ס 1, הוא לקח לי מחיר יקר, פשוט גזלן- אין מילה אחרת עבורו.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
6
יחס
0
0
כללי
גירסאות
דותן כדורי, גבעתיים.
משוב: 05/10/2019
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעל בכר, סביון.
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
ניסיון תיקון פיצוץ בצנרת.
חוות דעת:
איציק הסביר לנו ממה נובע הטפטוף אבל לא הצליח לפתור את הבעיה. הוא היה נחמד ובסך הכל הכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל בן, בת ים.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור חיצוני של בית פרטי.
חוות דעת:
הוא היה מאד מקצועי, איתר את הבעיה שזה משהו שהיה קצת מורכב. עבד בצורה טובה ויעילה. המחיר היה קצת יקר לדעתי, אבל זה היה בערב חג אז אני יכול להבין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן גרלדברג, רחובות.
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
סתימת דליפה מצנרת בתקרה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר. אני מקווה שהתיקון שעשה יעבוד.
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
שני ארבל, חולון.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי ואני מרוצה סה"כ כיוון שהוא בסוף פתר את הבעיה. אני לא מרוצה מעניין עלות העבודה כיוון שקבענו סכום מסוים ואז הוא שינה את הסכום בסוף העבודה וזה לא מצא חן בעיניי כל כך.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
2
יחס
8
9
כללי
גירסאות
נתי קדמי, מודיעין.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
החלפת שני ברזי ניל בכיור אמבטיה.
חוות דעת:
היה ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו סלע, רחובות.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור של מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עבד כמה שעות, עבד יפה וטוב ולבסוף פתר את הבעיה. הוא הגיע בזמן ואני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר בר-און, שוהם.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
התקנת ואספקת אינטרפוץ במקלחת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
איציק היה בסדר גמור. עבד יפה מאד, החליף לי אינטרפוץ 4 דרך שטפטף ושאני דפקתי כשניסיתי לתקן לבד, ופתר את בעיית הנזילה. היה גם מוכן לבוא בערב ללא תוספת מחיר שזה יפה מאד מצידו כי לא היו לי מים בבית. בסוף קבענו למחרת כי לא היה לי את האינטרפוץ. אני מעריך את העובדה שאיציק קנה את החלק עבורי והבנתי מאשתי (אני הגעתי לקראת סיום העבודה) שגם חזר פעם שנייה לחנות על מנת להחליפו. בדיעבד מעט הופתעתי ממחירו הגבוה של החלק היות ואיציק אמר לי שיש לו מחיר מיוחד (ציפיתי למחיר נמוך בכמאה שקלים), אבל מכיוון שנסע פעמיים על מנת להביא את החלק הנכון ועשה זאת כשירות עבורי, אין לי על מה להתלונן. בסה"כ בחור אמין וטוב ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 24 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק