מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.38
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.47
זמנים 9.50
מחיר 9.00
איכות 9.42
דירוג כללי 9.38
התפלגות

מחושב על 32 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אלונה ליגטר, תל אביב.
משוב: 16/09/2020
תיאור השירות:
בדיקת פיצוץ צנרת.
חוות דעת:
היה מצוין! עלה מיד על זה שהפיצוץ בכלל בדירה מעל ובא איתי לשכנים כדי לבדוק ולהסביר להם שהפיצוץ אצלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוסי צבי, תל אביב.
משוב: 08/09/2020
תיאור השירות:
החלפת דיסקית בטוחן אשפה.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ואדיב, המחיר היה קצת יקר, הגיע באותו היום שדיברתי איתו ועשה עבודה מהירה וטובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן גורנר, תל אביב.
משוב: 11/08/2020
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה שכלל פירוק, חציבה והחלפת ברז.
חוות דעת:
איציק עשה טובה. הוא הגיע בדיוק בזמן, היה נעים וחייכן. הוא מאוד מקצועי, הוגן, אמין והייתי מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הרמוני שליו, תל אביב.
משוב: 27/07/2020
תיאור השירות:
הכנה למדיח כלים.
חוות דעת:
איציק מתנהג מאוד יפה: הוא נעים-הליכות ואיכפתי, מקצועי עם יחסי אנוש מעולים. למרות שהמטבח שלי קטן, הוא ידע לפתור את הבעיות בדרכים שהן מחוץ לקופסא, כלומר לחשוב אחרת מאיך שכולם חושבים. בנוסף הציע פתרונות ברוגע ובשלווה והסתכל על הדברים מהצד שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עזרא שעיו, תל אביב.
אשרור: 27/12/2019
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
החלפת וינתיל לכיור רחצה.
חוות דעת:
איציק היה מצוין! עבד נקי ומסודר, עשה מה שסכמתי איתו עוד לפני שבא, המחיר שלקח היה בסדר לדעתי, הכול היה מעולה, הוא בא שלוש פעמים כדי לבדוק שהכול תקין וממש בהכול עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי בונדר, תל אביב.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת כיור מטבח והתקנת טוחן אשפה.
חוות דעת:
בסדר גמור! הגיע לסיור מקדים, הלך לקנות חלק, חזר וביצע עבודה טובה. איש אמין.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליק מישורי, תל אביב.
משוב: 13/09/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון בכיור אמבטיה.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה נחמד, מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
זילפה אשרוב, תל אביב.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז מים במטבח.
חוות דעת:
נותן שירות אדיב, בן אדם מקצועי, הגיע בזמן ובעל יחסי אנוש טובים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן ויסברג, לוד.
משוב: 13/08/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה והחלפת צינור ברז.
חוות דעת:
היה מצוין. הגיע בערב, איתר מהר את מקור הנזילה, נסע במיוחד לאור יהודה לקנות את החלק החסר, והגיע מוקדם למחרת ותיקן את הכל במהירות ומקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר בן שושן, חולון.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
בדיקת בעיה בטוחן אשפה.
חוות דעת:
הוא ניסה לפתור את הבעיה אבל לא הצליח, כנראה שהוא לא מתמחה בטוחני אשפה. בסך הכל הוא היה בסדר גמור.
איכות
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 32 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק