מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.89
מחיר 9.44
איכות 9.76
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 18 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שרון ש. חדרה.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
הוא הרכיב ברז חדש ופתר בעיית נזילה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מירית ווקס, חדרה.
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז במרפסת.
חוות דעת:
הוא היה פנטסטי! הוא עשה עבודה מקצועית, התייחס מאוד יפה, הגיע מהר והיה הוגן במחיר, פשוט מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רני אלטלף, חדרה.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
תותח! עשר! חבל על הזמן, אמין, מקצועי, הסתימה אח"כ חזרה שוב והוא חזר אלינו ותיקן, שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי רוזנבליט, חדרה.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
התקנת ברזים, תיקון נזילה ממכונת כביסה והתקנת פילטר מים.
חוות דעת:
הוא היה מאוד שירותי, אמפתי, השאיר נקי אחריו ופינה את הפסולת. היה מאוד מאוד מתחשב, אדיב והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון י. חדרה.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
הוא איש מקסים, מדהים והגון. הוא על הכיפאק, אני ממש ממליצה עליו. אני מכירה אותו כבר שנתיים והוא תמיד בסדר ומגיע ישר כשיש בעיה. הוא משדר תמיד זמינות, פותר את הבעיות והוגן במחיר, איש מאוד רציני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שילה משיחה, חדרה.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז חלוד במקלחת.
חוות דעת:
בנאדם מקסים, הוא גם עובד איתנו שנים. בחור טוב, אמין, מגיע בכל שעה כשאני מבקשת. הוא עושה עבודה מאוד יסודית, אינסטלטור מומלץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלכה פרידמן, חדרה.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת מכיוון המטבח למרפסת.
חוות דעת:
נתן שירות מהלב, בהגינות ובמקצועיות. הוא קודם כל בן אדם וזה הכי חשוב, באמת נותן הרגשה שאפשר לסמוך עליו. הוא עשה אצלי עבודה מאוד רצינית של החלפת צנרת בכל הבית ובאמת עשה עבודה מעל ומעבר, פשוט עשר. יצאתי עם הרגשה נפלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל אזולאי, חדרה.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מקצועי, אמין, מהיר, נחמד היה ממש בסדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רפי פיינסטון, בת חפר.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור.
חוות דעת:
היה צינור שנרקב והיתה שם בעיה עם ברגים, אבי טיפל בבעיה והיה בסדר גמור.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמי גיא, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
איטום סיליקון בחיבור אסלה.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, אדם נעים, הגיע בזמן, עבד יפה ונקי.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 18 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק