מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.61
זמנים 9.72
מחיר 9.30
איכות 9.57
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 89 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דודי כהן, גבעתיים.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית והחלפת צינור לאחר פיצוץ, כולל פירוק והרכבה של ארון.
חוות דעת:
עשה את העבודה ממש טוב ובאופן יסודי לשביעות רצוני המלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רביב חריט, ראשון לציון.
אשרור: 15/10/2019
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור רצפתי לאחר פיצוץ מים.
חוות דעת:
הוא נתן שירות טוב והיה מקצועי ואמין. הוא עמד בזמנים, דיברנו ביום שישי וקבענו ליום ראשון והוא הגיע ועבד נקי ומסודר ועשה עבודה טובה.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
איתי ב. תל אביב.
משוב: 09/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בקו ראשי בבניין
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מאוד נחמד, הגיע במהירות לטפל בתקלה. הבעיה טופלה, הוא נתן שירות טוב ואדיב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיא הוכשטיין, תל אביב.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
הסבר טלפוני על נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
יוסי עזר לי מאוד! הוא נתן לי הסבר טלפוני על נזילה שהיתה לי וזה באמת עזר, אני ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי רינדר, תל אביב.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור מים ראשי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הזמנתי אותו ונראה שהוא עשה עבודה טובה כי הנזילה נעלמה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר א. תל אביב.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח ובכיור בשרותים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא פתר את הבעיה והכל עובד עכשיו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פרידה ברונספמן, חולון.
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
התקנת תמי 4.
חוות דעת:
יוסי היה מצוין, אחלה שירות, הגיע בזמן כמו שהבטיח ותקתק את העבודה בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שולמית רוזנברג, ראשון לציון.
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבה במרתף.
חוות דעת:
יוסי היה בסדר גמור, אני אזמין אותו עוד פעם אם אצטרך, מקצועי, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל ויזל, פתח תקווה.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה, תיקון נזילה בשירותים ואיטום במקלחת.
חוות דעת:
בחור אדיב מאוד, דייקן, נחמד, עושה עבודה נקייה ובצורה מיוחדת. הוא היה מאוד מקצועי,זמין והגיע בזמן אני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי א, תל אביב.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
תיקון חור בצינור מים חמים מדוד שמש.
חוות דעת:
בא בזמן, בהתחלה הוא שם משהו שלא עבד ויום אחרי הזמנתי אותו שוב והוא תיקן יפה והכל היה פשוט מצוין.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 89 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק