מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.31
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.38
זמנים 9.72
מחיר 9.06
איכות 9.43
דירוג כללי 9.31
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אמיר בנאי, גבעתיים.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור ביוב חיצוני בצינור חדש שכלל עבודה על ידי סנפלינג, החלפת אסלה ומיכל הדחה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
יוסי היה בסדר גמור, סידר את הבעיה ולקח מחיר הוגן בהחלט.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מירב מאירי, גבעתיים.
אשרור: 26/01/2020
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת חיצונית בבניין בעזרת סנפלינג.
חוות דעת:
יוסי לקח על עצמו את העבודה, הוא הביא מישהו שיעשה את הסנפלינג והוא פיקח על העבודה. נראה שעשו עבודה טובה, המחיר לא זול אבל העבודה הייתה מורכבת בגלל הגובה אז אני מניחה שזה בסדר.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רמי מורד, רמת גן.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה בבית.
חוות דעת:
בטלפון קבענו לעשות עבודה מסוימת במחיר מסוים, בפועל בעל המקצוע היה צריך לעשות פחות ממה שנקבע ועדיין לקח מחיר גבוה ממה שהיה צריך. הבעיה טופלה ונעשתה עבודה טובה אבל מבחינת מחירים ואדיבות לא היינו מרוצים.
איכות
8
מחיר
4
זמנים
8
יחס
5
5
כללי
גירסאות
ענת אביבי, רמת גן.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
איטום נזילה מצינור ביוב חיצוני בבניין בקומה שלישית בעזרת סולם גבהים וסנפלינג.
חוות דעת:
יוסי היה מדהים. קודם כל מענה בזק! התקשרנו ולמחרת כבר הגיע, נתן הצעת מחיר ואחר כך הייתה בקשה של כל בעלי הדירות שיבדוק בתוך הדירה בקומה שלישית את הצנרת, אז הגיע שוב ואמר שאין בעיה ובקלות יכל להגיד שיש ולהרוויח. מאוד אמין, נתן הצעת מחיר הוגנת בהחלט לדעתנו, עשה עבודה על הצד הטוב ביותר ואין לי ספק שבפעם הבאה שנצטרך אינסטלטור נפנה אליו ראשון. רק טוב יש לי להגיד עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד אלון, גבעתיים.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בצנרת ישנה במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, עבד באופן מסודר, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ואני מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודי כהן, גבעתיים.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית והחלפת צינור לאחר פיצוץ, כולל פירוק והרכבה של ארון.
חוות דעת:
עשה את העבודה ממש טוב ובאופן יסודי לשביעות רצוני המלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיליה לוי, אשקלון.
אשרור: 19/02/2020
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה, החלפת צינור אסלה והחלפת ברז ניל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מאוד מבסוטה מהשירות שלו.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלי קלדרון, רמת השרון.
משוב: 17/02/2020
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון פרג'ון, תל אביב.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל וייג, תל אביב.
אשרור: 11/02/2020
משוב: 13/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיה בנאגרה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
יוסי היה בסדר גמור, הרגשתי שאני יכולה לסמוך עליו ולא צריכה לפקח על העבודה שלו, הוא הגיע בזמן ועשה עבודה נהדרת. אני אשתמש בשירות שלו שוב במידה ואצטרך.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 163 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק