מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.36
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.41
זמנים 9.68
מחיר 9.00
איכות 9.47
דירוג כללי 9.36
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אתי א, תל אביב.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
תיקון חור בצינור מים חמים מדוד שמש.
חוות דעת:
בא בזמן, בהתחלה הוא שם משהו שלא עבד ויום אחרי הזמנתי אותו שוב והוא תיקן יפה והכל היה פשוט מצוין.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אביבה בן נון, תל אביב.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה והחלפת שני ברזים.
חוות דעת:
עשה כל מה שצריך והתרשמתי שהוא מאוד מקצועי ויסודי, אבל לדעתי הוא היה קצת יקר. הסתכלתי על המחירים וככה התרשמתי. הייתה לי נזילה באסלה והוא שם שם חומר והחליף גם שני ברזים. בנוסף, הוא לא כל כך עמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלכס דרמר, תל אביב.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור בדוד שמש.
חוות דעת:
אחלה! הוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן, היה נחמד מאוד ונתן מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל בן טוב, תל אביב.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור חדר אמבטיה והחלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז יניר, תל אביב.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
יוסי בן אדם זהב, הוא היה מוכן להגיע ביום שישי, הגיע בזמן ואמא שלי הייתה מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
יונתן כ. תל אביב.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
חיבור של צינור ניקוז שנותק.
חוות דעת:
הוא מקצועי ועשה את העבודה כמו שצריך. אבל יש לו תודעת שירות נמוכה והמחיר היה יקר לדעתי לעומת העבודה שנעשתה.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
9
יחס
6
7
כללי
גירסאות
אלמוג בן צבי, תל אביב.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור בבית בעקבות פיצוץ בצינור.
חוות דעת:
התפוצף לנו צינור בבית וביקשנו ממנו לבוא באותו רגע בערב חג והוא פשוט בא והחליף צינור.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טל ניב, תל אביב.
משוב: 23/10/2019
חוות דעת:
היה ממש מצוין מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי ב. תל אביב.
משוב: 09/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בקו ראשי בבניין.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מאוד נחמד, הגיע במהירות לטפל בתקלה. הבעיה טופלה, הוא נתן שירות טוב ואדיב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיא הוכשטיין, תל אביב.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
הסבר טלפוני על נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
יוסי עזר לי מאוד! הוא נתן לי הסבר טלפוני על נזילה שהיתה לי וזה באמת עזר, אני ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 123 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק