ניקיון וצביעת דירה בת 4 חדרים בנוסף, תיקוני צבע וניקיון חלונות בדירה אחרת.
חוות דעת:
הייתה עבודה מצוינת, הכי טובה שיש וברמה גבוהה. דניס רציני, יסודי והוא עובד לבד. היה תענוג להכיר אותו ומבחינת המחיר הוא הכי אטרקטיבי בהשוואה לאחרים לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
א. ב. רמת גן.
משוב: 01/04/2025
תיאור השירות:
ניקיון דירה חדשה לאחר תמ"א.
חוות דעת:
מקצועי ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ד. מ. רמת גן.
אשרור: 25/08/2024
משוב: 22/07/2024
תיאור השירות:
ניקיון דירה חדשה במעבר בין דיירים.
חוות דעת:
היה בסדר. לאחר בדיקה מעמיקה יותר היו פספוסים של לא מעט אזורים שדרשו ניקיון נוסף. בעיני, במחיר היקר ששילמתי ציפיתי ליותר.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
א. ב. כוכב יאיר.
משוב: 17/04/2024
תיאור השירות:
ניקיון של דירה חדשה מקבלן.
חוות דעת:
היה מעולה! התיאום עם דניס נוח וקל, גישה ידידותית מאד לקליינט, מחיר טוב, עבודה מצויינת. הייתי מרוצה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 30/04/2023
תיאור השירות:
עבודות ניקיון, שכללו צביעה ותיקון ריצוף בקרמיקה.
חוות דעת:
אני ממליצה מאוד! הוא הגיע בזמן, עבד עבודה יסודית ונקייה, הוא אדם חביב שאפשר לדבר איתו ולבקש בקשות. הוא באמת מקשיב לכל בקשה וטענה, אנחנו מרוצים מכל מה שעשה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
עידן פורמן, רמת גן.
משוב: 03/06/2025
תיאור השירות:
ניקיון מסתור כביסה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה על הכיפאק! מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
י. ש. גבעתיים.
אשרור: 12/08/2025
משוב: 18/06/2025
תיאור השירות:
ניקיון דירת ארבעה חדרים לאחר שיפוץ, כולל ניקוי חלונות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הרגשתי שההתנהלות מולו הייתה פשוט ביזיון. עמדתי בתוקף על זה שיבוא לראות את הדירה לפני שהוא הגיע לנקות. הוא הגיע, ראה את הדירה ואמר שינקה את כל כתמי הצבע. בפועל, לא היו לו חומר ניקוי לנקות את כתמי הצבע, ואני הייתי צריך להביא לו בעצמי חומרי ניקוי לכך. בסוף הוא עדיין השאיר כתמי צבע על הפנלים (כלומר לא ניקה את כל הכתמים - ועכשיו אני צריך לנקות אותם - למרות שהזמנתי בשביל כך ניקיון!) ואמר שהוא לא מנקה כתמי צבע, אבל כשהיה בדירה טרם הניקיון אמר בדיוק ההיפך. אגב, גם בסלון נשארו תריסים מלוכלכים - וכשהגעתי לדירה רגע לפני שהוא עזב היו המון מקומות שהייתי צריך להראות לו שלא ניקה (הוא אמנם ניקה אז - אבל נשארו מקומות שלא ניקה וראיתי זאת כשהלך כמו התריסים בסלון). יתר על כן, הוא שטף עם יותר מידי מים בחדר האמבטיה והשפריץ מים על התקרה. נגרם נזק שצריך לצבוע מחדש! גם את התריסים בחדרים הוא שטף עם יותר מידי מים וגרם נזק לצבע, כך שצריך לצבוע מחדש. כשהוא פירק את התריסים (ככה הבטיח מראש שיעשה כדי לנקות) הוא השעין אותם על הקיר למרות שביקשתי ממנו שייזהר כי הקירות רק נצבעו. הרגשתי שזה לא עניין אותו ועכשיו יש סימנים על כל הקירות. גם מברגה להתקין את המעצורים של התריסים לאחר הפירוק לא הייתה לו, ואני הרכבתי אותם בעצמי אחרי שהלך. בשורה התחתונה: אני לא ממליץ. אין מה להתעסק עם מי שלא עומד בהבטחותיו ואחר כך משאיר נזקים. אגב, לאור עבודתו שילמתי לו 90% ממה שקבענו מראש אבל לדעתי גם 70% זה לא היה שווה, בפרט עם הנזק שגרם והדברים שלא ניקה.
היה מצוין! הדירה הגיעה ריקה, דניס עבד במקצועיות רבה והיה נעים מאוד. הסיר חלונות וויטרינות ישנות וניקה יסודי כולל ארונות מטבח, הבריק את האמבטיה, והסיר כתמים קשים. עשה פוליש ברצפה והוציא אותה נקיה עד כמה שאפשר. אהבנו מאוד את השקט, הנעימות והמקצועיות שלו. בנוסף הייתה לנו בעיה עם אחד החלונות שברח מהמסילה ועל אף שקיבל את התשלום דניס הגיע למחרת וסידר. בחור הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אניה סורדין, רמת גן.
משוב: 18/09/2025
תיאור השירות:
ניקיון דירה אחרי קבלן. דירת 4 חדרים, 96 מ"ר.
חוות דעת:
הכל היה מעולה, נקי ומבריק. דניס היה נעים ומקצועי. הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שריאל בן ארי, רמת גן.
אשרור: 02/06/2025
משוב: 30/03/2025
תיאור השירות:
ניקיון אחרי רכישה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אהוד תמיר, גבעתיים.
אשרור: 14/02/2025
משוב: 15/12/2024
תיאור השירות:
ניקיון של דירה 4 חדרים אחרי שיפוץ, כולל ארונות וחלונות.
חוות דעת:
היה מצוין, למעט שבניקיון כמה חלונות נזלו מים לשכנים.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל דר, רמת גן.
אשרור: 11/11/2024
משוב: 10/10/2024
תיאור השירות:
ניקיון דירת שלושה חדרים ריקה בגודל כ70 מ"ר כולל פוליש.
חוות דעת:
דניס מצוין, נחמד וסופר מקצועי. עבודה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרידה ש. גבעתיים.
אשרור: 19/08/2024
משוב: 02/04/2024
תיאור השירות:
ניקיון חלונות בדירה של 5 חדרים ומרפסת.
חוות דעת:
השירות היה קשוב ויעיל. מרוצים מהתוצאה הסופית, החלונות נקיים ומבריקים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דביר כ. רמת גן.
אשרור: 30/06/2024
משוב: 15/02/2024
תיאור השירות:
ניקיון של עובש מתקרת המקלחת.
חוות דעת:
נהדר, מקצוען, מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תום כהן, רמת גן.
משוב: 21/05/2024
תיאור השירות:
ניקיון כולל פוליש של דירת יד שנייה.
חוות דעת:
היה טוב מאד!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
הדס בניזרי, רמת גן.
משוב: 17/04/2024
תיאור השירות:
ניקיון מסתור כביסה מיונים.
חוות דעת:
היה נהדר! דניס מקצועי, אדיב, שקט וחידש את המסתור כביסה! שווה כל שקל!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שיראל ו. רמת גן.
משוב: 31/03/2024
תיאור השירות:
ניקיון של דירה אחרי שיפוץ כולל סבלות ופינוי.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! השתדל ועבד מצוין. ניקה כל מה שהיה צריך, הזיז קופסאות ורהיטים ועזר לנו מאוד. הוא הגיע בדקה 90 אחרי הברזה של מנקה אחר, עבד עד מאוחר ובסוף שבוע, הייתי ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
1
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 101 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחברת פוליש וניקיון רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות ניקיון. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם דניס
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.
רגע לפני...
רגע לפני שאתם מתקשרים, בואו נוודא שהתאריך שאתם צריכים פנוי!