מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.93
מחיר 9.67
איכות 9.77
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 99 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
טליה אלקיים, הרצליה.
משוב: 14/02/2020
תיאור השירות:
התקנת שקע במקום גוף תאורה כהכנה לתנור חשמלי, התקנת תנור חשמלי באמבטיה והחלפת 2 נקודות חשמל בבית.
חוות דעת:
הוא היה ממש נהדר! מגיע לו ציון 10 בהכל, אפילו אחרי שהוא החליף את השקע הוא אטם את החור מסביב שיהיה אסתטי למרות שהוא לא היה צריך. הוא הגיע בדיוק בזמן והיה זמין, קבעתי איתו מהיום להיום, היה מאוד סבלני, היה לי חשוב שהוא יתלה ישר אז הוא ממש עשה עם פלס ומטר, עד שזה היה מושלם. אמר לי מראש את המחיר בטלפון והוא היה הוגן, לא סטה מהמחיר, באמת מגיעות לו כל המחמאות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שלומי ח. הרצליה.
אשרור: 31/01/2020
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
איתור קצר בגינה ותיקונו.
חוות דעת:
היה אחלה! הייתי מרוצה מהזמינות שלו, הוא הגיע צ'יק צ'ק, בלי שטויות וישר לעניין. נוסף על כך הוא בן אדם נעים, איתר את התקלה, תיקן, לקח מחיר הוגן והכל היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן פורה, הרצליה.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
התקנת שתי נקודות חשמל.
חוות דעת:
היה טוב, מקצועי, זריז ונקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי איתן, הרצליה.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמל בבית.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אדיב ומקצועי, הסביר מה הבעיה וטיפל בה מהר, המחיר סביר אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינה יגד, הרצליה.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
איתור קצר.
חוות דעת:
הוא היה אמין, אדיב, מקצועי, איתר את הבעיה והסביר מה יש לתקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב בן אריה, הרצליה.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום של דוד שמש וחשמל.
חוות דעת:
משה היה מעולה, מאוד שירותי, נחמד, הסביר לי הכל, לקח כסף לפי מה שנסגר מראש, היה באמת טוב ומגיע לו עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי לב רן, רמת השרון.
משוב: 20/11/2019
תיאור השירות:
הרכבת נקודות חשמל בחצר בית פרטי.
חוות דעת:
משה היה עשר. מקצועיות אדיבות ואמינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה רוטשטיין, רמת השרון.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנורה בסלון.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מקצועי והגיע בזמן, הוא בחור נחמד והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי ילובז, רמת השרון.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
התקנת שני שקעים מוגנים, החלפת מפסק פחת ובדיקת הארקה.
חוות דעת:
הוא מצוין, ראוי לכל שבח. מדבר לעניין ומסביר הכל. מאוד מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב פ. תל אביב.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
התקין וחיבר 2 גופי תאורה וגם עזר ותלה מתלה שלא קשור לעבודתו אבל התנדב בשמחה לעשות זאת.
חוות דעת:
היה בסדר ממש! הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ויסודית, מחיר תואם מראש, ועזר בנוסף לחבר מתלה מעילים לקיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 99 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק