מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 10.00
מחיר 9.66
איכות 9.82
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 33 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רחל בוך, תל אביב.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
החלפת תנור חימום באמבט, הוספת נקודת חיבור מוגנת מים והתקנת גלאי עשן.
חוות דעת:
משה הוזמן לבדיקה והחלפת תנור בחדר הרחצה והתקנת גלאי עשן. עוד בשיחה מקדימה היה סבלני ביותר לגבי תאור הצורך ולגבי מיקום התנור שהינו בעייתי ודרש הסבר ארוך. הודיע והקדים להגיע. הביא עימו תנור חלופי שרכש לאחר תאום איתי, ערך בדיקה יסודית לגבי אפשרויות ההתקנה, עבד יפה, התקין במקצועיות את הנדרש לרבות בדיקה ובקרה שעובד כראוי. כך לגם לגבי גלאי העשן. מקצועי, עבודה טובה, ענייני ושירותי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
ליאת תמרי, תל אביב.
אשרור: 03/11/2019
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק מזגן.
חוות דעת:
הכל היה ממש עשר! משה הגיע אליי ביום שבת תוך שעה וחצי מהרגע שדיברנו כמו שהבטיח ולקח מחיר הוגן לדעתי על העבודה. הוא היה מאוד מקצועי, נחמד ואדיב ואני הייתי מרוצה מהשירות שלו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל הופמן, תל אביב.
אשרור: 27/09/2019
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
תיקון שקע ותקע של מזגן.
חוות דעת:
היה ממש בסדר, עשה את העבודה כמו שצריך ונכון לעכשיו נראה שהכל בסדר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שוקי מאירוביץ, תל אביב.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה.
חוות דעת:
משה היה נהדר. מאוד נחמד, זהיר, אדיב, יעיל ועשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שאול מידב, תל אביב.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
החלפת נורות בתקרה ומפסק למזגן בלוח החשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ואפילו קצת הקדים, עשה את העבודה בצורה מסודרת ונקייה והמחיר היה בהחלט סביר לדעתי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רון חכמון, תל אביב.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודות חשמל.
חוות דעת:
היה אש! הוא בחור עשר, אני מרוצה מהכל. הוא הגיע בזמן, עשה מה שביקשתי ממנו, לקח מחיר טוב לדעתי ונתן אחלה שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריבי בלר, תל אביב.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח מעלית בבניין שכלל החלפת שלושה נתיכים.
חוות דעת:
היה נהדר והוא הגיע מיד. המחיר שגבה היה לא זול לדעתי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
יעל הלוי, תל אביב.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון בארון חשמל ושקעים.
חוות דעת:
היה ממש בסדר! היה נראה מקצועי, איתר את הבעיה וטיפל בה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דוד ליפשיץ, תל אביב.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
תיקון גוף תאורה והתקנת נקודות חשמל.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה מצוין, אני מרוצה מאוד. הוא הגיע בזמן, היה מסודר ומאורגן, נקי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית פוטרמן, תל אביב.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בתאורה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הייתי מרוצה מזריזות גילוי הבעיה והטיפול בה. מעבר לזה הוא היה מאוד מקצועי, אדיב, עמד בזמנים ותוך רבע שעה סיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 33 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק