מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.79
מחיר 9.21
איכות 9.66
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 91 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ענת ק. תל אביב.
אשרור: 14/02/2020
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
תיקון של מדיח כלים סימנס.
חוות דעת:
מאוד נהניתי מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מנחם שובל, תל אביב.
אשרור: 06/02/2020
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במכונת כביסה מחברת HAIER.
חוות דעת:
השירות היה מצויין. איציק בחור מאוד נחמד ומקצועי. הוא הגיע בזמן, וזיהה שהרצועה קרועה עוד לפני שפתח את המכונה. הייתה לו רצועה מתאימה במקום והעבודה לא התעכבה בכדי ללכת לקנות. איציק גם הסביר מדוע נקרעה הרצועה ואיך יש להימנע מכך בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל ליבשיץ, תל אביב.
אשרור: 30/01/2020
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת זנוסי שכלל שחרור רצועה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה, בא בזמן והיה אדיב, אך המחיר היה קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיני קחלון, תל אביב.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במכונת כביסה מחברת סמסונג.
חוות דעת:
הכל היה מעולה. הגיע תוך חצי שעה מההתקשרות, הוציא מכשיר לבדיקה ואבחן את התקלה במהירות. הביא חלק מהאוטו באותו רגע ותיקן הכל. באמת היה ממש מעל ומעבר. גבה מחיר טוב לדעתי ואני ממליץ עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל להב, תל אביב.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
התקנת דלת למדיח אינטגרלי מלא.
חוות דעת:
מושלם! הוא היה נהדר והייתי מאוד מרוצה, היה מאוד נעים, מקצועי ועשה את זה בצורה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי רעי, תל אביב.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק בדלת של מכונת כביסה חברת אריסטון.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, נחמד, נראה שהוא מבין בעניין, המחיר קצת יקר לדעתי אבל השאר היה בסדר, מקצועי ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
3
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר שליט, תל אביב.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ממש! מקצועי, חמוד ואדיב.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ספי חפץ, תל אביב.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
תיקן תרמוסטט במדיח של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה שירותי, בא בזמן ומקצועי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רוני ברקת, תל אביב.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
בדיקה למכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא עשה בדיקה מקיפה למכונה ואמר מה הבעיות ומה צריך להחליף. ציין שהעלות תהיה גבוה ושווה לשקול לרכוש מכונה חדשה. הוא הגיע בזמן והמחיר היה הוגן, גבה רק על הביקור! לבסוף החלטנו לרכוש מכונה חדשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל גורדון, תל אביב.
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במכונת כביסה.
חוות דעת:
איציק היה מצוין, הייתי מרוצה ממידת הזמינות שלו, מהשירות המהיר, עשה הכול ציק צאק, לקח מחיר הוגן לדעתי ותיקן את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 91 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק