מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלומי
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.69
מחיר 9.76
איכות 9.63
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 98 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליאור חזז, ראשון לציון.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
פירוק והרכבה של ארון בגדים בעל 4 דלתות ומיטה זוגית.
חוות דעת:
שלומי היה נפלא, נעים, מעולה, חביב, המחיר סביר לדעתי, מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
פז לוי, ראשון לציון.
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
תיקון והדבקת ארון עם שיש, תליית מדפים תליית מנורות ותיקונים נוספים.
חוות דעת:
שלומי בחור סימפטי וחביב הגיע מתי שקבענו. עבד בצורה נקייה ויעילה,איש מקצוע מעולה. ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי ראובן, ראשון לציון.
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה ומדפים בבית.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה ומקצועית, הוא שירותי מאוד ונחמד, המחיר שלו הוגן והייתי מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי רבקה עוזרי, ראשון לציון.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
הרכבת ארון בגדים.
חוות דעת:
היה אחלה! מעבר לעבודה הטובה ששלומי עשה, גם ביקשתי ממנו להתקין מאוורר תקרה ויאמר לזכותו שזה לא היה נראה לו בטיחותי ולכן הוא לא עשה את העבודה. זה מראה אמינות רבה בעיניי. הוא גם מאוד נחמד, תקתק את העבודה, הגיע בזמן והמחיר מעולה לדעתי. גם הבאתי את המספר שלו לחברים שלי אפילו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון ליברמן, ראשון לציון.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
החלפת שקע, תיקון משקוף של דלת כניסה למטבח וחיזוק דלת של ארון הזזה.
חוות דעת:
שלומי היה מקצועי מאד והגיע בזמן קבענו, הוא בחור מוכשר ויודע את העבודה, שירותי, אדיב והמחיר היה הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אביבית זמיר, ראשון לציון.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה ומדף לממיר ותיקון דלת של ארון.
חוות דעת:
העבודה של הטלוויזיה מעולה, עשה את זה בזריזות, מקצועיות והשאיר אחריו נקי, חבל על הזמן. בעבודה של הארון הוא לא הצליח לתקן אותו 100 אחוז, הדלת עדיין לא נסגרת עד הסוף אבל אני באמת חושבת שזאת לא אשמתו, בסך הכל אני ממש מרוצה ממנו. הוא מאוד קואופרטיבי ונחמד וגם המחירים נראים לי הוגנים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חן אדרי, ראשון לציון.
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
הרכבת כוורת ושולחן כתיבה בחדר ילדים.
חוות דעת:
שלומי היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן עם עובד נוסף והם עשו את העבודה בשקט ובצורה נעימה. הם לא הורידו את הקרטונים כשסיימו, אבל חוץ מזה היו נחמד ומקצוענים, ועשו עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
גיתית זל, תל אביב.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מנרות, תיקון מנעולים, תיקון שירותים.
חוות דעת:
שירות מצוין, יחס מעולה, עוזר בכל פעם שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק ב. פתח תקווה.
אשרור: 09/02/2020
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
תליית טלויזיה, מדף וסידור שקע.
חוות דעת:
הכל היה מצוין!מקצוען ויחס מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא שפע, תל אביב.
אשרור: 03/02/2020
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה, סתימת חורים בקיר ותליית תמונות.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע מהר, עשה עבודה טובה, עבד נקי, מדויק והיה נחמד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 98 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק