מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלומי
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.73
מחיר 9.74
איכות 9.65
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שגיא כהן, רמת גן.
אשרור: 11/05/2020
משוב: 10/01/2020
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה ומראה.
חוות דעת:
קיבלנו שירות סוף הדרך משלומי, עשה את העבודה במהירות ובמקצועיות, בחור נחמד מאוד, עמד בזמנים ואפילו הקדים בכמה דקות, אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נגה ב. רמת גן.
אשרור: 18/02/2020
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון דלתות הזזה בארון קיר, תליית מראה גדולה, החלפת ברזים בחדרי רחצה, איטום ותיקוני גבס, התקנת מתלה כביסה במיסתור ותיקון גופי תאורה בתקרה.
חוות דעת:
יסודי מאוד, נחמד, אדיב ומחירים הגונים. אזמין אותו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיון גל, פתח תקווה.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
הרכבת ריהוט מ"איקאה" ותליית 2 טלוויזיות ומראה.
חוות דעת:
אחלה! היה מעולה, התרשמתי ממנו ממש לטובה. הוא עשה עבודה טובה נתן מחיר הוגן והכל היה סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג. ד. פתח תקווה.
אשרור: 09/03/2020
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
תליית שלוש מראות וסתימת חורים בקיר גבס.
חוות דעת:
שלומי היה מאוד מקצועי, המחיר הוגן לדעתי, עשה עבודה יסודית, אני מאוד מרוצה, המלצתי עליו לחברים ואני מתכוון להזמין אותו לעבודות נוספות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדי תורן, תל אביב.
משוב: 09/08/2020
תיאור השירות:
תיקון תקרת גבס בחדר אחד.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא היה אחראי, מקצוען, הגון במחיר ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קורל אביטן, תל אביב.
אשרור: 05/08/2020
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
הרכבת 2 ארונות 2*3 מטר.
חוות דעת:
היה מעולה, אנחנו מרוצים מאוד! הוא הגיע בזמן, נשאר מעבר כי היה לו חשוב לרדת לפרטים ועשה עבודה ברמה גבוהה. גם המחיר היה מעולה לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן צ. תל אביב.
אשרור: 23/07/2020
משוב: 24/03/2020
חוות דעת:
היה פשוט תענוג!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר מגור, תל אביב.
אשרור: 13/07/2020
משוב: 14/04/2020
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מצוין, המחיר הוגן לדעתי, ממש מסודר, שמר על עצמו ועלינו מבחינת קורונה וסטריליות, הגיע עם כפפות ומסכה, עבד נקי וניקה בסוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מני יוד, תל אביב.
אשרור: 18/06/2020
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
חיבור נקודת עגינה בתקרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. השירות שלו היה מצוין, מקצועי ולא לקח הרבה כסף לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית א. תל אביב.
משוב: 17/06/2020
תיאור השירות:
תליית מדפים ועוד כמה דברים קטנים בבית כולל תיקון חשמל קטן.
חוות דעת:
שלומי איש הגון ומקסים. התרשמתי ממנו מאד לטובה. מקצועי, סבלני ואדיב. בטוח אשתמש שוב בשירותיו בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 144 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק