מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רועי
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.63
מחיר 9.59
איכות 9.69
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
תומר ג. קרית יערים .
משוב: 30/08/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע במדחס מזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ואני מרוצה מהשירות שקיבלתי ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חמי בן מנחם, שואבה.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של אלקטרה 4 כוח סוס שכלל תיקון נזילת גז מילוי גז.
חוות דעת:
בעל מקצוע מצוין! הוא ישר, אמין ונחמד :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי מ. ירושלים.
משוב: 18/09/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע מתי שאמר, היה אדיב וטיפל בבעיה מאוד מהר והסביר בדיוק מה היא הייתה. המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן ליפשיץ, ירושלים.
משוב: 16/09/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה חיצונית ממזגן אלקטרה.
חוות דעת:
שירות טוב, מאוד ענייני, קצר וטוב. עבד בלי ללכלך, הגיע פעמיים, פעם ראשונה להבין מה קרה, ופעם שנייה לתקן. הוא היה אדיב מאוד, סבלני, נחמד, אני מרוצה מהשירות וממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר פרידמן, ירושלים.
משוב: 16/09/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור ניקוז מזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
מעולה! הוא בא בזמן ועשה מחיר טוב. עבד מהר, גילה עת הבעיה במהירות ופתר אותה ביצירתיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן לוין, ירושלים.
משוב: 16/09/2020
תיאור השירות:
החלפת מאוורר ומנוע של המזגן מחברת טורנדו.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, הוא היה מקצועי ונחמד. הייתה עוד בעיה אחרי שהוא הלך, אך הוא חזר, בדק וסידר. גם המחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דב נוטקביץ', ירושלים.
משוב: 15/09/2020
חוות דעת:
היה ממש אחלה! מגיע עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד כ. ירושלים.
אשרור: 13/09/2020
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן עלי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד חביב ואדיב, כאשר התקין את המזגן יצר חור במרזב של הבניין, הוא לקח אחריות על הנושא, אבל התיקון שעשה לא היה הכי טוב.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סער זיני, ירושלים.
משוב: 12/09/2020
תיאור השירות:
החלפת מאיץ.
חוות דעת:
מגיע 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איליה קוגל, ירושלים.
משוב: 09/09/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן.
חוות דעת:
מאוד מרוצה! בחור נחמד, מקצועי וישר, איתר את הבעיה והסביר הכל, ממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 240 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק