מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רועי
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.83
מחיר 9.78
איכות 9.92
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 77 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נועה אמרני, ירושלים.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן עילי של חברת אלקטרה והתקנתו בדירה אחרת.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן לעבודה והמחיר היה הוגן. אנחנו מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מיכאל כהן, ירושלים.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של תדיראן.
חוות דעת:
רועי היה מצוין! בא בזמן, המחיר בדיוק כמו שאמר מראש ואני מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל פיין, ירושלים.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 2 כ"ס של טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ומקסים. אני מרוצה מהזמינות שלו, הוא לקח בחשבון גם את הצרכים שלי, יצר קשר וידעתי מתי יגיע. עבד מצוין, ניקה אחריו והאופי שלו היה מאוד נעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקסים גולדגמר, ירושלים.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזג עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מדהים ואיש מאד נחמד, הוא עשה עבודה בצורה זריזה והיה שירותי וגם מבחינת המחיר הוא היה שפוי והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית נח, ירושלים.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת תדיראן והזזת מעבה של מזגן אחר.
חוות דעת:
קודם כל רועי פשוט מתוק. הוא בחור מאוד נחמד ונעים, הוא עבד מאוד יפה וברצינות וענה על כל השאלות שלי בסבלנות. הוא עשה עבודה מהירה והשאיר אחריו נקי, הוא עמד במחיר שקבענו מראש ואני מאוד מרוצה מהתוצאות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הגר כמיל, ירושלים.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא עבד מהר, הגיע בדיוק בזמן ולמרות שהתעכבנו הוא התאים את עצמו אלינו. מגיע לו 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ס. ט. ירושלים.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של אלקטרה.
חוות דעת:
מקסים! הגיע בזמן והיה שירותי. בא לקראתי ופינה לי זמן ביום שישי, עשה את מה שצריך בצורה מאוד נעימה ואדיבה. היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. י. ירושלים.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה מצוין. 10\10. הוא עבד בצורה טובה ומסודרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
התקנה של מזגן עילי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
ברור שאני ממליצה עליו, הוא מקסים שאין דברים כאלה! הזמנו אותו בהתחלה בשביל הובלה והוא היה מעולה והוגן ואז, כשהבנו שהוא עובד גם עם מיזוג הזמנו אותו גם לזה. הוא היה מאוד הוגן במחיר וביקש פחות מאחרים. הוא מתקתק עבודה ועושה עבודה חבל על הזמן. הוא גם ממש נחמד. ברור לי שאם אצטרך שוב אזמין רק אותו. מאוד מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רבקה שיר, ירושלים.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
מילוי גז בשלושה מזגנים של חברת אלקטרה ואיתור תקלה במזגן בודד.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשה עבודה כמו שצריך, הגיע בזמן, היה מאוד מסור לעבודה ומלא מוטיבציה ורצון לגלות מה הבעיה, הוא מאוד הוגן ואמר לנסות לפנות לחברה במידה ויש אחריות ושיחסוך לי את העלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 77 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק