מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ישראל
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.88
מחיר 9.54
איכות 9.81
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
חן קליימן, חולון.
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז
חוות דעת:
ישראל עמד בזמנים, היה מקצועי ואמין, עבד נקי, הסביר את מה שהוא עושה. מרוצה מאוד מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ענת לזרע, תל אביב.
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה, קיבוע ברז ופתיחת סתימה בצנרת מטבח.
חוות דעת:
הוא ממש בסדר גמור, נחמד, עדין, מקצועי והכל טוב ויפה אבל לדעתי הוא קצת יקרן אבל בכל זאת קשוב ובא לקראת במחיר, הוא מקצועי ומומלץ
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב כהן, ראש העין.
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
חיבור צינור מהברז לתמי 4.
חוות דעת:
הגיע, עשה מה שצריך, עשה את זה בדקה וסיים, רק המחיר היה קצת יקר לדעתי. 300 שח לפני מעמ
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
גל גוזס, תל אביב.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
החלפת שני צינורות בחיבור בין הקיר לבין הברז בכיור בחדר מקלחת.
חוות דעת:
שירות מצוין! היה ממש נחמד וחברותי. עשה מה שצריך לעשות והתרשמתי שהוא מקצועי. גם המחיר נשמע לי סביר מאוד. היה טוב מאוד :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירי קמיניץ, תל אביב.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ואדיב, בסדר גמור. הגיע בשעה מאוחרת עבד בגשם ולא עזב עד שנפתרה הבעיה. מאוד מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון אזולאי, ראש העין.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
הסטת יציאת צינור מי גשמים.
חוות דעת:
הוא היה מאוד יסודי, הציע פתרון שלדעתי היה יקר. בסוף הוא עשה את העבודה, בהתחלה לא כל כך אהבנו אז הגיע שוב ויצא טוב. המחיר לדעתי גבוהה מידי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מיכל יהודה, תל אביב.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, המחיר בהשוואה לאחרים היה סביר, נראה אמין ומקצועי, הגיע בול בשעה שקבענו, הייתי ממש מופתעת, הוא גם ניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן ליבנה, תל אביב.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת ובמטבח בדירה.
חוות דעת:
עבודה מעולה, עשה את העבודה מאוד מהר, מאוד מקצועי והיחס האישי מצוין. אני מאוד מרוצה. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור בעדני, תל אביב.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיית ריח רע מחדר שרותים.
חוות דעת:
ישראל היה עשר! בעל נכונת בשירות, שיקף את המצב, הבעיה לא הייתה באמת מסובכת, מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל אדרי, תל אביב.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת בניאגרה.
חוות דעת:
ישראל עשה עבודה ממש טובה, הוא הגיע מהר, נתן שיורת אדיב ובמחיר סביר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 126 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק