מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ישראל
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.88
מחיר 9.64
איכות 9.85
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוליה וקסלר, תל אביב.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
כיור
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מריאנה ר. תל אביב.
אשרור: 01/06/2020
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין. ישראל הגיע בדיוק בזמן שנקבע והפגין אדיבות ומקצועיות. הוא נתן לי הסבר באשר לנעשה, מה גרם לסתימה וכיצד נפתרה הבעיה. בנוסף, דאג לנקות את הלכלוך שהותירה העבודה ואני ממליצה עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירדן פריד, תל אביב.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
הוצאת פקק תקוע בכיור.
חוות דעת:
בעקבות הגישור, הוחזר לי חלק מהכסף. אני מופתעת לטובה מכך שהיה לישראל חשוב כלכך. השירות הכי טוב שקיבלתי בחיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית פז, תל אביב.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור מרכזי של הבניין בעקבות נזילה למקלט והחלפת ברז בכיור במקלחת.
חוות דעת:
החלפת ברז ותיקון צנרת ניקוז לבנין עם המון דיירים ולכולם היו שאלות, ישראל גילה סובלנות לכל אחד, ענה בטלפון על שאלות, הגיע פעמיים למתן חוות דעת והקדים כדי להיות זמין לשאלות הדיירים בשטח. מעבר לזה ישראל מאד נעים הליכות, דייק בזמנים ואף הקדים, גם מבחינת המחיר היה סביר לחלוטין. ממש חויה טובה, בחור על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר זאבי, תל אביב.
משוב: 01/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בניקוז של כיור מטבח.
חוות דעת:
ישראל היה מצוין, הגיע מאוד מהר, היה אדיב, נחמד, מקצועי, עשה את העבודה ביעילות ובזריזות ומגיע לו עשר על הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור גולן, תל אביב.
משוב: 30/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בניקוז בכיור המטבח.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ומקצועי, המחיר שהציע לנו היה הוגן, הוא הסביר הכל בפירוט ומה הוא עושה בדיוק שזה היה מאוד נחמד מצידו, אני מרוצה מהשירות ומהכל בכללי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדן רוזן, תל אביב.
משוב: 27/04/2020
תיאור השירות:
ניקוי צנרת.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר, ואני מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אילן ליבנה, תל אביב.
אשרור: 27/04/2020
משוב: 07/02/2020
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעין ששון, תל אביב.
משוב: 26/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור בשירותים.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן, בהתראה קצרה, עשה עבודה כמו שצריך בזריזות ומקצועיות, המחיר הוגן והוא מאוד נחמד, אני מאוד מרוצה וממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאורה יוסף, תל אביב.
משוב: 20/04/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור של ניאגרה והחלפת מצוף.
חוות דעת:
ישראל היה ממש נחמד, בא בזמן, היה ישיר, לקח מחיר טוב לדעתי, הסביר לי על הכל ואם אצטרך אקרא לו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 293 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק