מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דביר
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.98
זמנים 9.92
מחיר 9.77
איכות 9.94
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 66 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אושרה דיין, ירושלים.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
הובלת כרכרה מפורקת חלקית ממחסן ליד ראש העין למחסן באיזור תל אביב.
חוות דעת:
את העיסקה סיכמתי עם דביר בטלפון, לאחר סבב שיחות שעשיתי עם מובילים שונים ולאחר ניסיון כושל עם מוביל שהגיע עם כלי רכב קטן מידי. בחרתי בדביר, כי התרשמתי מהרצינות שהפגין בעת שיחתינו (בקש צילומים של הרהיט, כדי לדעת איך להיערך), מההתייחסות ומהאדיבות.בעת ההעברה, שלחתי את בני במקומי וגם הוא התרשם מרצינותו, ממקצועיותו ומהיחס האדיב של דביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רמי מ. אשדוד.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
הובלת דירה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס א. תל אביב.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
הובלת כורסא.
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי סופרמן, תל אביב.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
הובלה של משרד חדר אחד בתוך תל אביב כולל אריזה ופירוק והרכבה של שולחן משרדי.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא נתן אחלה שירות, הגיע בזמן והעבודה עצמה הייתה מאוד מהירה. הוא עמד במחיר שקבענו ולקח מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
Nadya Ures, חולון.
משוב: 03/01/2020
תיאור השירות:
הובלה של דירת 3 חדרים בתוך חולון שכללה פירוק והרכבה של מיטה זוגית.
חוות דעת:
דביר היה באמת מדהים ותיאם איתי לפני את הכל. הם הגיעו בזמן והיו סופר אדיבים, היה ממש גשום והם עדיין הספיקו להעביר הכל בזמן. הם ממש טובים לעומת כל המובילים שנעזרתי בהם בעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני פרץ, תל אביב.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
הובלת משרד שכלל פרוק והרכבה של ארון, שידה וכיסאות בתוך תל אביב.
חוות דעת:
דביר אחלה והשרות שלו מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סנדה בודינסקי, תל אביב.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
הובלה של דירה בת 2 חדרים בתל אביב.
חוות דעת:
השירות שלהם היה מאוד טוב, רק הדבר היחידי שהפריע לי היה שהוא לא ציין מלכתחילה את העלות הכוללת.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מיכל מ. תל אביב.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
הובלת מקרר כולל פירוק בתוך תל אביב.
חוות דעת:
הוא עשה לי הובלה והיה מדהים! אני פניתי אליו כמה שעות לפני והוא ישר התגייס למשימה, היה בן אדם מקסים ועשה הרבה עבורי, אני מאוד מעריכה את זה וממליצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רואי רייכר, תל אביב.
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
הובלה של מקרר בתוך העיר.
חוות דעת:
היה סבבה, קצת יקר בעיניי אבל בסדר סך הכל. הוא אמר לי מראש על המחיר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יונתן בורגהיימר, גבעתיים.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
הובלת פסנתר.
חוות דעת:
הוא היה עלה כייפאק, מעולה, בא בזמן, זמין ואני מדרג אותו עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 66 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק