מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עומר
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.92
מחיר 9.70
איכות 9.87
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 38 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שחר שליט, הוד השרון.
משוב: 28/05/2020
תיאור השירות:
החלפת ארבעה מפסקים בבית.
חוות דעת:
עומר היה סבבה, הגיע מהר ועשה עבודה טובה. הוא מקצועי וזריז. המחיר היה נראה בהתחלה יקר אך כשראיתי את העבודה והזמן שהשקיע זה היה תואם את המחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מוטי הרטוב, רעננה.
אשרור: 27/05/2020
משוב: 26/04/2020
תיאור השירות:
התקנת נקודות חשמל חדשה לחיבור מערכת השקייה חשמלית לגינה כולל חציבה ותעלות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הגיע בזריזות, תוך מספר שעות לביקור מקדים, הציע דרך מקצועית לביצוע העבודה, נתן הצעת מחיר ועשה עבודה נקייה בהתאם להצעה. לפני 3 ימים נגיע לעבודה נוספת של התקנת מאווררים ונברשות. עשה עבודה טובה ונקיה בהתאם להצעת מחיר בעפ.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גיורא גיא, הוד השרון.
אשרור: 20/05/2020
משוב: 19/04/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד בגון, רעננה.
אשרור: 17/05/2020
משוב: 16/04/2020
תיאור השירות:
התקנת פקט תלת פאזי.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, עומר היה יסודי, ביצע את העבודה היטב, כמו שצריך והמחיר היה הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלכסנדר זקון, כפר סבא.
משוב: 14/05/2020
תיאור השירות:
התקנת 2 נקודות חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר, הוא מקצועי ועשה עבודה מצוינת, היגע בזמן והכל פיקס, אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה הלר, הוד השרון.
משוב: 13/05/2020
תיאור השירות:
תיקון חוטי תאורה וגופי תאורה בגינה ובבית.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אחלה, נחמד, לעניין, פתר את הבעיה וסגר את כל הפינות, הגיע בזמן, מקצועי, עשה עבודה טובה והמחיר הגון לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינב שגב, הוד השרון.
אשרור: 28/04/2020
משוב: 28/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מתג תאורה במתג של בית חכם ומתג דוד במתג של בית חכם.
חוות דעת:
הגיע בזמן, לקח את המחיר שסגרנו מראש למרות שההתקנה התארכה מעבר לצפוי, עבד נקי ומסודר, הגיע עם כל הציוד הנדרש, הסביר וענה בסבלנות לכל השאלות שלי, היה מאוד נחמד ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל שקד, רעננה.
משוב: 27/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת בעיית חשמל בסלון של דירה שכלל החלפת שקע.
חוות דעת:
עומר היה בסדר גמור, הוא היה אצלי פעמיים וניסה לפתור את הבעיה, אך הבין שאינו יכול לפתור אותו וכנראה הבעיה אינה נובעת ממה שחשבתי בתחילה שהיא נובעת. סך הכל הייתי מרוצה ממנו והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רויטל לב ארי, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 23/04/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום לדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. אנחנו מאוד מרוצים וממליצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי פוגל, רעננה.
משוב: 22/04/2020
תיאור השירות:
תיקון נקודת חשמל עם מעקף.
חוות דעת:
היה מעולה! מצא את הסיבה לתקלה וביצע עם פתרון יצירתי. ממליץ עליו כמקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 38 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק