מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בראל
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.96
מחיר 9.64
איכות 9.88
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 48 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בר לוי, רחובות.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מוט פינוק במקלחת ותיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
היה מצוין! עדכן בדיוק מתי הוא יגיע והגיע בזמן שאמר. תקתק את העבודה, עשה עבודה מקצועית והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לרי אקר, נס ציונה.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה בקיר וברצפה, ותיקון הצינור.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה! הוא הגיע מצא את התקלה, ביצע חציבה באזור ותיקן את הצינור. מה שכן, היה רצוי שייקח על עצמו גם תיקוני צבע בדירות השכנות שנפגעו מהנזילה.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אשרת סקר, נס ציונה.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח ובמרתף וקניית ברזים.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, היה אדיב, עבד טוב מאוד והשאיר אחריו סביבה נקייה ומסודרת, אני מרוצה ממנו וממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאנה פרישנקו, רחובות.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור הבניין.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר, הסביר ועזר מאוד מעבר למה שהיה צריך, דיבר עם הועד, הסביר מה צריך לעשות לפני שהגיע, אין לי תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל כהן, נס ציונה.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סמדר סגל, קרית עקרון.
אשרור: 08/01/2020
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה בצנרת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא לא יכל לתקן את הבעיה אז הוא הפנה אותי והנחה אותי מה צריך לעשות. הוא היה באמת בסדר, הוא אדיב, מקצועי. אמנם הוא לא עשה את העבודה אבל חשוב לי שיגיע מישהו מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יערה מ. רחובות.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
בראל היה מקצועי מאוד, בדק וטיפל בסתימה ביסודיות וענה לכל השאלות ששאלתי ברצון רב פלוס טיפים להמשך. הוא עמד במחיר שציין בטלפון, שהיה סביר מאוד לדעתי ולא ביקש תוספת גם כשהתברר שהעבודה מעט יותר מורכבת משציפה. בנוסף ולא פחות חשוב, הוא אדם נעים הליכות ותקשורתי במיוחד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטלי דנה, באר יעקב.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיה במיכל הדחה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, רק המחיר היה קצת גבוהה לדעתנו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אייל שושני, רחובות.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מערבל במערכת מים חמים.
חוות דעת:
כבר בשיחת טלפון הוא היה נשמע מקצועי, אמין והצליח לאבחן את הבעיה. הוא הגיע בזמן, עמד במחיר ותיקן הכל במהירות ומקצועיות. אני מרוצה מעל ומעבר. מגיע לו הכי גבוה בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור רוזנפלד, רחובות.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מים שהתפוצץ, העבודה כללה חציבה בקיר.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה מהעבודה של בראל. היה לנו פיצוץ בצינור מים והוא הגיע והחליף את הצינור, הוא היה צריך לפתוח את הקיר כדי להגיע לצנרת וביום למחרת הוא הגיע וסגר הכל. הוא הגיע אלינו מאוד מהר, עשה עבודה נקייה והיינו איתו בקשר גם אחרי שסיים כדי לשאול שאלות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 48 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק