מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בראל
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 10.00
מחיר 9.80
איכות 9.83
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 12 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מור רוזנפלד, רחובות.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מים שהתפוצץ, העבודה כללה חציבה בקיר.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה מהעבודה של בראל. היה לנו פיצוץ בצינור מים והוא הגיע והחליף את הצינור, הוא היה צריך לפתוח את הקיר כדי להגיע לצנרת וביום למחרת הוא הגיע וסגר הכל. הוא הגיע אלינו מאוד מהר, עשה עבודה נקייה והיינו איתו בקשר גם אחרי שסיים כדי לשאול שאלות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליאור מוטילסקי, מודיעין.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק של צינור במקלחת.
חוות דעת:
עשה עבודה מעולה, הגיע בזמן וכמו שצריך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל וליאור ג. מודיעין.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור ברז שדלף, וחיזוק הברגה של סיפון.
חוות דעת:
בירר מה מידת הדחיפות של התיקון והיה נכון להתגמש בהתאם, הגיע בזמן עם התראה מראש, עבד מהר, נקי ושקט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון עמדי, מודיעין.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בחדר אמבטיה הורים.
חוות דעת:
שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירון מ. מודיעין.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ביוב.
חוות דעת:
היה מעולה! שירות מהיר שנעשה עם חיוך ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור בצלאלי, מודיעין.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימות בבית.
חוות דעת:
הוא אחלה! היה אדיב, מקצועי והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
יריב ריגר, מודיעין.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
תיקון הרכבת ברז על כיור אמבטיה.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדנה בן-עמי, מודיעין.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
החלפת בוילר בעקבות נזילה.
חוות דעת:
שלח לי בעל מקצוע בשם מקס והיה פשוט תענוג, הייתה בעיה שנוצרה עבור דיירת שלי ביום שישי בצהרים, ביום ראשון התקשרתי לבעל המקצוע והוא בא באותו יום, הראה הכל לדיירת והסביר הכל גם לה וגם לי, הכל כמו שצריך באדיבות ובנחמדות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי קרנסנושינסקי , נווה ירק.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה ותיקונה.
חוות דעת:
הודיע חצי שעה מראש שהוא בדרך והגיע בזמן. הוא איש מאד נעים, נראה גם ידען, הביא מאתר נזילה ופתר את הנזילה והיה סופר בסדר והוגן.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
לי שוורצברג, ראשון לציון.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה והחלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
בראל פשוט מקסים! הוא מקצועי בטירוף, אמין מאוד והמחיר שלו מאוד הוגן. הוא לגמרי עמד בזמנים ואפילו הגיע קצת לפני הזמן שקבענו. הוא איתר נזילה בעזרת המצלמה של הטלפון וראה שצריך להחליף רק מצוף בניאגרה, משהו ששלושה אינסטלטורים לפניו לא ראו. הוא תיקן הכל במחיר הכי נמוך שאפשר ואני מאוד מבסוטה ממנו. כל דבר טוב שאפשר להגיד על בעלי מקצוע אפשר להגיד עליו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 12 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק