מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בראל
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.96
מחיר 9.67
איכות 9.89
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 53 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליאורה סאלם, ראשון לציון.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
חיבור צינור מים במטבח למקרר חדש, כולל התקנת צינור וחלקים.
חוות דעת:
בראל היה מאוד נחמד. היינו מרוצים ממנו, מהשירות שלו וגם שמרנו את המספר טלפון להמשך. היה אחראי ועדכן מתי הוא יגיע בדיוק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב שגב, ראשון לציון.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
התקנת ברז של מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשה עבודה טובה ועבד נקי. אני מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי כהן, ראשון לציון.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
ניקוי משאבה בבית פרטי.
חוות דעת:
בחור מקסים! עמד בזמנים, נתן לי את כל העצות שאפשר, שירות טוב, ונתן לי מחיר מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בתיה מ. ראשון לציון.
אשרור: 23/12/2019
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז כיור באמבטיה.
חוות דעת:
הוא בחור פשוט מדהים! גם מבחינת יחס וגם מבחינת עבודה. הוא נדיב ומסור. הכל פרפקט. הברז נזל והתחלתי לחפש ברזים באינטרנט, הוא היה כל כך חמוד שנסע להביא את הברז שבחרתי כי אין לי רכב. הוא עשה עבודה נהדרת. גם כשחשב שהוא יתעכב בפקקים הוא הודיע לי והיה לו חשוב לעדכן ולהסביר לי כל פרט במה שהוא עושה. מעכשיו אני איעזר רק בו! הוא פשוט נדיר :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לי שוורצברג, ראשון לציון.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה והחלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
בראל פשוט מקסים! הוא מקצועי בטירוף, אמין מאוד והמחיר שלו מאוד הוגן. הוא לגמרי עמד בזמנים ואפילו הגיע קצת לפני הזמן שקבענו. הוא איתר נזילה בעזרת המצלמה של הטלפון וראה שצריך להחליף רק מצוף בניאגרה, משהו ששלושה אינסטלטורים לפניו לא ראו. הוא תיקן הכל במחיר הכי נמוך שאפשר ואני מאוד מבסוטה ממנו. כל דבר טוב שאפשר להגיד על בעלי מקצוע אפשר להגיד עליו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי עוזיאל, פתח תקווה.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
התקנת מדיח כלים.
חוות דעת:
התקין מדיח כלים בדירה חדשה, היה בסדר גמור, כשדיברתי איתו אמר שפנוי מחר. הגיע והיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נרקיס ברזני, מודיעין.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשה עבודה טובה ומהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנחם לפיד, חשמונאים.
אשרור: 19/03/2020
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
התקנת סוללת ברז באמבטיה.
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל! הייתה מורכבות בקיר שהחורים לא היו באותו עומק והוא פתר את זה באלגנטיות. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל רוטשילד, רחובות.
משוב: 18/03/2020
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילך מרור, קרית אונו.
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מדהים מכל הבחינות! זמן ההגעה שלו היה מהיר, השירות היה נהדר, הוא היה אדיב והמחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 53 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק