מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.51
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.72
מחיר 9.27
איכות 9.40
דירוג כללי 9.51
התפלגות

מחושב על 47 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בני בן שלמה, מודיעין.
אשרור: 24/09/2019
משוב: 23/07/2019
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
מיטל בר, מודיעין.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח והחלפת ברז ניל באמבטיה.
חוות דעת:
יניב נראה לי מאוד מקצועי והשירות שלו היה מצוין. הבעיה היחידה הייתה שהוא לא הגיע בזמן. באיזשהו שלב התקשר לומר שיתעכב בעשר דקות, ואז איחר בשעה. למעט העיכוב כל השאר היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלי צ. מודיעין.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי רפפורט, מודיעין.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
עבודת אינסטלציה.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי! יניב מקצועי, יסודי, אחראי, נעים הליכות וממש לא יקרן. שמחה שהזמנתי אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי א, מודיעין.
משוב: 26/04/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
יניב היה על הכייפק, הגיע בזמן שקבענו ואנחנו מרוצים מהעבודה והשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי אלמוג, כפר שמואל.
משוב: 26/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב.
חוות דעת:
הוא אדם מקסים, הגענו אליו בעקבות המלצה. עשה את העבודה היה אמין, לא היתה שום תקלה איתו. לקח מחיר הוגן, הוא נחמד מאוד, אדם מתחשב - איש של אהבה. לא היינו איתו כל זמן העבודה, אמר מתי מסיים וסיים בזמן. מאוד ישר, מאוד פדנטי ועומד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנטון בר, ירושלים.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
החלפת שני מנגנוני ניאגרה בדירה.
חוות דעת:
יניב היה בסדר גמור, עשה עבודה מצוינת, המחיר גבוה יותר לדעתי אבל אני חושב שזה מוצדק כי היה צריך להחליף חלק שלא ידענו שצריך, הגיע בזמן ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית ר. ירושלים.
אשרור: 12/10/2019
משוב: 10/08/2019
חוות דעת:
היה מעולה. בחור רציני ואינטליגנטי. הגיע בזמן קצר והיה נעים ומקצועי בעבודה. נקב במחיר סביר מאד. מרוצה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן וולוך, ירושלים.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבניין.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת דרור, ירושלים.
אשרור: 23/09/2019
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה, כלל החלפת גומיה.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 47 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק