מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.83
מחיר 9.72
איכות 9.74
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ניר קרבנר, פתח תקווה.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
חיבר כיריים גז מחברת אלקטרה לגז.
חוות דעת:
הכל היה בסדר, הוא היה אחלה הגיע בזמן והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן רחמים, גבעת שמואל.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז וחיבור גריל מחברת קולמן לנקודת גז.
חוות דעת:
השירות היה מדהים, חיים היה מקצועי, הוא נתן המלצות, ראה שהגריל עובד לאחר ההתקנה והביא איתו מראש חלק שהיה חסר לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן פאר, פתח תקווה.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
העתקת נקודת גז, הארכת צינור וחיבור לכיריים.
חוות דעת:
שי היה מצוין, עשה עבודה טובה ונקייה, ביררתי עם כמה בעלי מקצוע והמחיר שלו הוגן מאוד, אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם כ. פתח תקווה.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
התקנת גריל גז במרפסת עם נקודת גז חדשה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, מהיום למחר שזה היה מעולה. עשה עבודה מקצועית מאוד ואיכותית, עבד מסודר ונקי. הדבר היחיד שהציק לי הוא שמראש בטלפון כשביקשתי חיבור של גריל גז כולל נקודת גז חדשה, הוא נתן לי הצעת מחיר של עבור שני ברזים וצנרת נחושת. אח"כ כשסיים הוא שאל אם גם לחבר את הגריל גז, ושזה לא היה כלול בהצעה שהוא נתן. היה לי ברור שכן, בשביל זה הזמנתי אותו! הוא ביקש עוד תוספת תשלום בשביל זה, ולא יכלתי לסרב. חבל לי שהוא לא אמר לי את זה מראש בהצעה, לא אכפת לי המחיר אבל זה הרגיש לי לא הוגן.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
רונן סיני, רמת גן.
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
התקנה של נקודת גז.
חוות דעת:
היה ממש אחלה נחמד, שקט ומקצועי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל כהן, רעננה.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
חיבור גריל לנקודת גז.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, הגיע בזמן שאמר, נראה שעשה עבודה מקצועית, בדק שהכל מחובר נכון ואין דליפות, נראה שעשה עבודה טובה מאוד ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות גרדניר, רמת גן.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
התקנת תנור משולב חדש לנקודת גז.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא אפילו הדגים לי את השימוש בתנור וייעץ לי להפעיל אותו עשרים דק' פתוח כדי שיתנקה ויתאוורר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר שקד, תל אביב.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
התקנת חיבור לגז.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, בסדר גמור, הגיע בזמן והמחיר היה מה שאמר בטלפון, בדק מה שצריך וחיבר, זו הייתה עבודה פשוטה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל אפל, רמת גן.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
חיבור תנור לגז.
חוות דעת:
הוא היה אחלה לגמרי, עשה את העבודה בצורה טובה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילי אליאש, תל אביב.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
התקנת נקודת גז וכיריים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, שירותי, הסביר, יסודי, מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 292 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק