מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ויקטור
ציון כללי:
9.57
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.64
זמנים 9.64
מחיר 9.49
איכות 9.58
דירוג כללי 9.57
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלומי עוזר, יבנה.
משוב: 12/08/2020
תיאור השירות:
התקנת ארון במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אדיב, מקצועי ואני מדרג אותו הכי גבוה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלון מילר, רחובות.
אשרור: 10/05/2020
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
החלפת חנוכיות חם וקר.
חוות דעת:
היה אחלה, מקצועי, שירותי, נעים, היה מוכן להתגמש במחיר, עבד במרץ תוך כדי הסברה ונתן לי תחושה שיודע מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה בן דב, נס ציונה.
אשרור: 30/03/2020
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
הם הגיעו שני חברה והיו בסדר גמור, נחמדים מאוד ואני ממש ממליץ.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
יסמין נייגט, יבנה.
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
התקנת מכונת כביס ומדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה יכול להיות יותר טוב, היה לו קשה לחבר את מדיח הכלים, הייתה תקלה והניקוז לא עבד כמו שצריך, הוא הגיע שוב פעם ולא ממש תיקן לגמרי, כשהסתכלנו באינטרנט ראינו שהוא לא חיבר את זווית הצינור בהתאם להמלצות הקיימות, אנחנו כן חושבים שהוא היה ממש נחמד, הוגן מבחינת מחיר אבל מבחינת איכות העבודה פחות התרשמנו מרמת המקצועיות שלו כי בסופו של דבר הוא לא עלה על הבעיה לבד.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
דנה ב. רחובות.
אשרור: 23/01/2020
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של צנרת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. התקשרתי אליו כשהתגלה פיצוץ בצנרת והוא הגיע תוך שעתיים. עשה את העבודה והתקלה לא חזרה על עצמה (עברו מאז כחודשיים). המחיר היה קצת על הצד הגבוה לדעתי, אבל עדיין הוגן.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אוריאל צים, רחובות.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 02/10/2019
חוות דעת:
היה טוב מאד!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יבגני ברצ'ינסקי, רחובות.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת בדירה.
חוות דעת:
ויקטור היה אחלה, המחיר לא יקר לדעתי, שירות מהיר ומקצועי, איתר את מקור הבעיה, החליף חלק בצנרת מברזל לפלסטיק וזה פתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרדכי בן טוב, נס ציונה.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה ומצוף בניאגרה.
חוות דעת:
היה מאה אחוז, אני מרוצה מכל הבחינות. הוא מקצועי, נחמד ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגניה אלינוב, רחובות.
אשרור: 24/12/2019
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
ויקטור הגיע כמו שקבענו והיה סופר מקצועי, מאוד עזר לנו והכל היה נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן ר. גבעת ברנר.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
תיקון חיבור צינור במקלחת.
חוות דעת:
ויקטור היה מעולה, הגיע ביום שיש אחה"צ בהתראה קצרה, לקח מחיר סביר לדעתי, היה מקצועי, נחמד, ומגיע לו בהכול עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 101 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק