מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ויקטור
ציון כללי:
9.57
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.62
זמנים 9.63
מחיר 9.47
איכות 9.59
דירוג כללי 9.57
התפלגות

מחושב על 91 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איילת ע. גדרה.
אשרור: 16/12/2019
משוב: 16/09/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור! ויקטור הגיע ביום שישי בהתראה קצרה ונתן שרות מקצועי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
תומר שחר, גדרה.
משוב: 18/11/2019
חוות דעת:
ויקטור פשוט מקצוען. הגיע ונתן חוות דעת אובייקטיבית וקשובה לצרכים שלי. המחיר הוגן והעבודה מצויינת ומהירה. הוא היה אמין מאוד ועמד במילה שלו. השאיר את מקום העבודה נקי ומסודר כשיצא. בוודאות אפנה רק אליו מעכשיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר אלישע, גן יבנה.
משוב: 16/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת חשש לסתימה.
חוות דעת:
היה מעולה! טען שאין סתימה (ומסתבר שצדק) למרות שהתעקשתי. הגיע בזמן, מקצועי ונקי - ברור שנפגש בפעם הבאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן ש. גדרה.
משוב: 15/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים
חוות דעת:
ויקטור היה הכי טוב שיכול להיות! הוא סיפק לי שירות מעולה במחיר שלדעתי היה הוגן מאוד, סיים בזריזות ועשה יופי של עבודה. אני מרוצה מאוד וממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב גורדין, גדרה.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
איש מאד נחמד, מסביר כל מה שהוא עושה ובאמת אכפתי בעבודה. הוא עבד מאוד קשה וניסה לפתור את הבעיה אבל לא הצליח לפתוח את הסתימה. למחרת התקשר ואמר שהוא לא יכל להירגע מזה ולכן קנה ציוד חדש שיאפשר לפתוח, חזר שוב ופתח את הסתימה. הקפיד מאד לנקות היטב אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל דנינו, גדרה.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
החלפת שלושה ברזים בחדרי רחצה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, עבד מהר, נחמד והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בטי פלדמן, ינון.
אשרור: 17/02/2020
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת דוד שמש.
חוות דעת:
הזמנתי את ויקטור על מנת לתקן את הדוד שמש כיוון שהוא לא חימם וכשהוא בדק את הדוד הוא הבין שאין כלל תקלה ולכן הוא הסביר לי מה בדיוק לעשות. הוא היה נחמד, ישר ואף לא גבה עלות כלל. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל ורצברגר, אשדוד.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת צנרת.
חוות דעת:
חשבנו שהייתה נזילה בצנרת, הוא הגיע מיד, בדק, הסביר לנו שאין בעיית נזילה וגם הוזיל מעלות הבדיקה בהתאם. הוא סידר כמה דברים קטנים, היה ישר, הגון, זמין והיה ממש לעניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת בונה, אשדוד.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ צנרת בקיר חיצוני.
חוות דעת:
היה עשר, הוא הגיע בזמן, המחיר היה סבבה, הוא עלה על הבעיה ותיקן אותה. תותח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי בוקרה, אשדוד.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור בדוד והחלפת גוף חימום.
חוות דעת:
התרשמות די טובה. בא, איתר את הבעיה די מהר והמחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 91 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק