מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ויקטור
ציון כללי:
9.57
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.64
זמנים 9.64
מחיר 9.49
איכות 9.58
דירוג כללי 9.57
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אייל שאנן, גדרה.
משוב: 24/08/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה באינטרפוץ, החלפת ברז כיור במקלחת ותיקון נזילה בחנוכיית מערכת ההשקייה של הגינה.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא היה זמין, הגיע בזמן, מקצועי מאוד ונתן מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נחמיה גולדברג, גדרה.
אשרור: 21/05/2020
משוב: 20/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, שירותי, אדיב, מקצועי והייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דביר שירמן, רבדים.
משוב: 27/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח באמצעות ספירלה חשמלית.
חוות דעת:
ויקטור הגיע בזמן ופתר בעיה מורכבת שאינסטלטור אחר לא הצליח, מאוד מקצועי ואנחנו מאוד מרוצים המשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת ע. גדרה.
אשרור: 16/12/2019
משוב: 16/09/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור! ויקטור הגיע ביום שישי בהתראה קצרה ונתן שרות מקצועי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
תומר שחר, גדרה.
משוב: 18/11/2019
חוות דעת:
ויקטור פשוט מקצוען. הגיע ונתן חוות דעת אובייקטיבית וקשובה לצרכים שלי. המחיר הוגן והעבודה מצויינת ומהירה. הוא היה אמין מאוד ועמד במילה שלו. השאיר את מקום העבודה נקי ומסודר כשיצא. בוודאות אפנה רק אליו מעכשיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר אלישע, גן יבנה.
משוב: 16/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת חשש לסתימה.
חוות דעת:
היה מעולה! טען שאין סתימה (ומסתבר שצדק) למרות שהתעקשתי. הגיע בזמן, מקצועי ונקי - ברור שנפגש בפעם הבאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן ש. גדרה.
משוב: 15/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים
חוות דעת:
ויקטור היה הכי טוב שיכול להיות! הוא סיפק לי שירות מעולה במחיר שלדעתי היה הוגן מאוד, סיים בזריזות ועשה יופי של עבודה. אני מרוצה מאוד וממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב גורדין, גדרה.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
איש מאד נחמד, מסביר כל מה שהוא עושה ובאמת אכפתי בעבודה. הוא עבד מאוד קשה וניסה לפתור את הבעיה אבל לא הצליח לפתוח את הסתימה. למחרת התקשר ואמר שהוא לא יכל להירגע מזה ולכן קנה ציוד חדש שיאפשר לפתוח, חזר שוב ופתח את הסתימה. הקפיד מאד לנקות היטב אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל דנינו, גדרה.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
החלפת שלושה ברזים בחדרי רחצה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, עבד מהר, נחמד והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה ב., קרית גת.
משוב: 13/09/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בניקוז של האמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הגיע מאוד מהר והיה ממש נחמד ואדיב, עשה עבודה מקצועית ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 104 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק