מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעזר
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.93
מחיר 9.88
איכות 9.89
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
איילת ס. מודיעין.
אשרור: 02/04/2020
משוב: 16/01/2020
חוות דעת:
באופן כללי היינו מאוד מרוצים! בחור נהדר, הגיע בהתראה קצרה, עשה עבודה טובה מאוד במחיר הוגן. מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שושנה לוי ניצן, מודיעין.
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
חיבור צינור שנותק בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא עומד בזמנים, בחור מקצועי ומאוד נחמד, הכל עובד טוב מאז. גם המחיר סביר לדעתי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מרדכי נתאי, מודיעין.
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
תיקון צנרת.
חוות דעת:
היה פיצוץ בצנרת, אלעזר הגיע ותיקן. הוא ממש טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שי שוורץ, מודיעין.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
הסרת מערבל מים בדוד חשמל.
חוות דעת:
אלעזר היה עשר בכל דבר, הייתי מרוצה מהכל, מקצועי, זמין, מהיר, מאיר פנים, נחמד, שירותי, הכל היה טוב. פניתי אליו בבוקר והגיע אחר הצהרים, טיפל תוך כמה דקות בבעיה והוא בחור ממש קסם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צור אסף, מודיעין.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור המטבח.
חוות דעת:
אני אמליץ בכיף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהונתן אליצור, חשמונאים.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בניקוז אסלה, מקלחת וכיור.
חוות דעת:
היה מעולה. הייתה סתימה לא פשוטה כי היא נגרמה משורשים בביוב ואלעזר הצליח לפתוח אותה בלי להזמין ביובית או ציוד יקר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בוריס גלר, מודיעין.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במערכת המים של המטבח.
חוות דעת:
הכל היה מעולה! עבודה מקצועית, רמת אחריות גבוהה, אדם ישר ונחמד מאוד. מחיר סביר ביותר, מומלץ מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעקב ב. נוף איילון.
אשרור: 12/02/2020
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור קרוע בין ברז פרח לנקודה בקיר.
חוות דעת:
קראתי לאלעזר בהתראה קצרה על מנת להחליף צינור שמחבר ברז פרח לברז ניל. הצינור מגיע כחלק מהברז וכבר אין בנמצא צינורות בקוטר המתאים. אלעזר הגיע בדיוק מתי שקבענו, החליף את הצינור התקול, התעקש מול הברז לא מעט זמן והצליח להשמיש אותו. עמד בזמנים, נתן שירות נפלא, ולקח מחיר הוגן, בדיוק כפי שסוכם בטלפון למרות שעשה עבודה שלא היה באמת צריך לעשות. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן דוניצה, מודיעין.
אשרור: 09/02/2020
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק שבור בצינור מים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אם היה ציון מעל לעשר הייתי נותן לו. התקשרתי אליו במוצ"ש, הוא אמר שהוא יהיה אצלי מחר בעשר וחצי וקבענו כבר מחיר (סביר לחלוטין). למחרת הוא הגיע בול בזמן, תיקן שבר בצינור מתחת לקרמיקה בצורה מאד עדינה ומקצועית. הגיע לחלק השבור בצינור, החליף אותו וסידר בחזרה את הקיר. הכל היה מעולה, מעבר למה שציפיתי, כמו שצריך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויטלי ארטיומוב, מודיעין.
משוב: 26/01/2020
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 175 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק