מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אדי
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.89
מחיר 9.41
איכות 9.51
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
הילה גיל, רמת גן.
משוב: 03/10/2019
חוות דעת:
מבחינתי מגיע ממש עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איתי סחרוף, גבעתיים.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי ספה בת שלושה מושבים מבד.
חוות דעת:
אדי היה מעולה, אדיב, יסודי, עשה את העבודה כמו שצריך, מקצועי, הגיע בזמן והמחיר לעניין לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתי הר-לב, רמת גן.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי ספות.
חוות דעת:
בסדר גמור, איש מאוד נחמד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעת בריליאנט, רמת גן.
אשרור: 19/06/2019
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
ניקיון ספה שמדיפה ריח רע.
חוות דעת:
הספה שלי הדיפה ריח של שתן של הכלבה שלי. הזמנתי את אדי והוא עשה ניקיון לספה. לאחר כמה זמן הרגשתי שעדיין יש ריח, קבענו שיבוא שוב והוא שוב בא ועשה את אותה הפעולה. לאחר כמה ימים עדיין הריח לא עבר. אני רציתי לבקש שיבוא שוב אך הוא התעצבן ואמר שיחזיר לי את הכסף פשוט, אני הסברתי שאני לא רוצה שיחזיר לי את הכסף אלא שהבעיה תיפתר ושהוא יבוא שוב אך הוא לא רצה והתעקש. אמר שיבוא אלי להחזיר לי את הכסף אבל זה לא קרה. אני לא הצקתי לו בנושא כי לא היה בכוונתי שיחזיר לי מראש. בסופו של דבר יצא ששילמתי מחיר מלא על בעיה שלא נפתרה.
איכות
0
מחיר
8
זמנים
10
יחס
6
5
כללי
גירסאות
דבורה בראונשטיין, רמת גן.
אשרור: 17/05/2019
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
ניקוי מערכת ספות 3+2 מושבים.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי מאוד, הגיע בזמן, הסביר מה עומד להתרחש עשה את העבודה במקצועיות והתוצאה הייתה מאוד טובה. אני מרוצה מאד וממליצה בחום על שרותיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר להב, גבעתיים.
אשרור: 14/05/2019
משוב: 09/04/2019
תיאור השירות:
ניקוי של שתי ספות בסלון.
חוות דעת:
הגיע בזמן עשה עבודה מצויינת. נתן הנחיות להמשך. היה נחמד ויעיל. מי צריך יותר?
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשרת פחימה, רמת גן.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
ניקיון ספות בנות חמישה מושבים ומזרן של חדר שינה.
חוות דעת:
מדהים מדהים מדהים. הזמינות שלו הייתה מדהימה, הגיעה בהתראה של שעתיים יום לפניי ערב חג. ניקה לטעמי ועשה עבודה טובה. הוא גם אחלה בן אדם וגבה מחיר הוגן. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס שגב, רמת גן.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
ניקוי ספה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה מצוין, הספה נקייה. הוא עשה עבודה מקצועית והמחיר לדעתי היה סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דור גמליאל, גבעתיים.
אשרור: 22/04/2019
משוב: 29/06/2018
תיאור השירות:
ניקיון של ספת בד גדולה של שלושה מושבים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין, הייתי מרוצה מהמחיר, מזמן ההגעה, מהתקשורת שלו- הוא כל הזמן התקשר ואמר לי שהוא יגיע קצת יותר מוקדם ואמרתי לו שאין בעיה מבחינתי והוא עדכן אותי כשהוא יצא אליי, הוא שוב התקשר ועדכן מתי יגיע. המחיר היה הוגן בהחלט לטעמי ועשיתי השוואת מחירים לפני כן, העבודה שלו הייתה מעולה, הוא היה מאוד אדיב, ניקה בסוף, באמת היה הוגן וממש בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקטוריה שחם, גבעתיים.
משוב: 26/12/2018
תיאור השירות:
ניקוי של ספה בת 2 מושבים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. עשה עבודה טובה ואני מרוצה!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 483 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחברת ניקוי ספות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ניקוי ספות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק