מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טובי
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.89
מחיר 9.70
איכות 9.80
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דור ברגר, תל אביב.
אשרור: 12/02/2020
משוב: 10/01/2020
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! הוא הגיע עד אליי, החליף קודן ותוך שעה מרגע הקריאה כבר הייתי בדרך לעבודה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני תבל, תל אביב.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
התקנת מערכת מולטימדיה לרכב.
חוות דעת:
טובי עשה עבודה בצורה ממש טובה, עמד בזמנים ולקח מחיר הוגן. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
נדב גולן, תל אביב.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
התקנת מערכת רדיו ברכב.
חוות דעת:
הכל היה מצוין! הוא גרם לי להבין שאני יכול לקחת משהו יותר זול ממה שחשבתי ושעדיין זה יהיה בסדר ונתן שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תום הלוי, תל אביב.
אשרור: 09/02/2020
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
ניתוק של קודן בנוסף להחלפת מצבר.
חוות דעת:
טובי הגיע עד אליי. ביצע את העבודה גם בתנאי מזג אויר לא קלים ואף הצליח לפתור את הבעיה. מכיוון שהיה ספק לבעיה במצבר בנוסף הסכים להחליף מצבר ובמידה ותהיה בעיה יזכה אותי בתוך מספר שבועות. לסיכום, ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרון בלכר, תל אביב.
אשרור: 07/02/2020
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
תיקון חיישני רוורס.
חוות דעת:
היה מעולה, תיקן את התקלה ולקח סכום סימלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן בירס בירס, תל אביב.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
תיקון קודן שכלל תיקון תקלה בחיבורים חשמליים ותיקון אזעקה ברכב מסוג מאזדה 5.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, מאוד מהיר, אדיב, מעולה מבחינת זמנים ומבחינת ההסבר על הבעיה, הוא נתן שירות מקצועי ויעיל, הוא לקח מחיר הגיוני וסביר, אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר ד. תל אביב.
אשרור: 29/01/2020
משוב: 15/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת קודנית בתוך כספת וחילוץ מכונית.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז! היה אדיב מאד מאד, עשה הרבה דברים מעבר למה שהיה חייב בלי לקחת תשלום נוסף. מקצוען ומחיר הגון ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמוליק קונפורטי, תל אביב.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
פירוק מערכות מולטימדיה והרכבה ברכב חדש והתקנת מצלמה קדמית ואחורית ברכב מסוג פג'ו שנת 2016.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מצוין, שירותי, מקצועי, בא אלי עד הבית, טיפל ברכב והייתי מאד מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עפר שטורך, תל אביב.
אשרור: 24/01/2020
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
התקנה של קודן לרכב.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא עשה עבודה מקצועית והייתי מרוצה ממנו, הכל היה על הכיפאק.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן אשל, תל אביב.
אשרור: 13/01/2020
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
החלפת רדיו ומערכות מולטימדיה ברכב מסוג סקודה אוקטביה 2008.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, טובי עמד במאה אחוז בזמנים, הוא איתר את התקלה ברכב, היו חסרים חלקים והוא השיג אותם במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 161 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמתקין מערכות לרכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של התקנות מערכות לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק