מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.46
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.63
זמנים 9.62
מחיר 9.29
איכות 9.64
דירוג כללי 9.46
התפלגות

מחושב על 97 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכל מלכה, תל אביב.
משוב: 08/07/2020
תיאור השירות:
תיקון רצועת תריס גלילה.
חוות דעת:
אבי היה מאוד נעים, אדיב וממש בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יאירה יסמין, תל אביב.
משוב: 07/07/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע תריס חשמלי חיצוני והתקנת רשתות גלילה בלגיים במרפסת ובחדרים.
חוות דעת:
היה מעולה! בעל מקצוע מעולה, נותן יחס אישי וחם, מדייק בזמנים, נותן הסבר מקצועי מקיף ומחיר סביר בהחלט. ממליצה בחום.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ליטל ה. תל אביב.
משוב: 01/07/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה אחלה, הוא היה נחמד ושירותי, הגיע מהר ובזמן, עשה את העבודה בצורה טובה ויסודית, היה אמין ולא ניסה לדחוף דברים מהצד, הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות נעם, תל אביב.
משוב: 29/06/2020
חוות דעת:
היה נהדר! הגיב מהר ועמד במילה שלו. המחיר סביר. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי סגל, תל אביב.
משוב: 01/06/2020
תיאור השירות:
תיקון תריסים.
חוות דעת:
מכמה בחינות היה בסדר, אבל בכמה הרבה פחות. נתן מחיר זול, אבל לא תיקן את כל התריסים שהוא התבקש לתקן (לא בדקתי אותו וגיליתי אח"כ), גם במעמד התשלום פתאום אמר מחיר יותר גבוה ממה שסוכם. סה"כ היה זמין, זריז ונחמד.
איכות
6
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
גירסאות
עופר רון, תל אביב.
משוב: 27/05/2020
תיאור השירות:
תיקון של תריסי גלילה.
חוות דעת:
שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי רג׳ואן, תל אביב.
אשרור: 25/05/2020
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי בסלון.
חוות דעת:
היה מעל ומעבר! הגיע מהר ובשישי שאף אחד לא הסכים להגיע. אדיב מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אניס שיינרמן, תל אביב.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
החלפה של צירים עבור חלון ממד בדירה.
חוות דעת:
בחור מאוד נחמד, שירותי מאוד, נימוסי, אכפתי והגיע בזמן. המחיר יצא יקר מהמתוכנן, הוא ניסה להרכיב ציר חלופי, השתדל ולבסוף היה חייב להשתמש בחלק מקורי דבר שיקר את העלות משמעותית. הגיע פעמיים לבצע עבודה לא גדולה ,וזה יאמר לזכותו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שוהם א. תל אביב.
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
אני מרוצה מהעבודה סך הכל, הוא היה 100% והגיע מצויד בכפפות ומסיכה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני דובדבני, תל אביב.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס הזזה יציאה למרפסת.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה ממנו. הוא היחיד שהסכים לעשות את העבודה, כל השאר אמרו שזה גדול עליהם. הגיע ממש למחרת, עשה את העבודה באותו יום ואני חושבת שהמחיר שלו היה הוגן, אני באמת ממליצה עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 97 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק