מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.68
מחיר 9.41
איכות 9.69
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 59 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
תמי כץ לוריא, תל אביב.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
החלפת חלון רגיל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, זמין, מקצועי והגיע בזמן שקבענו, הוא היה שירותי, פתר את הבעיה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
משה סטולרו, תל אביב.
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
החלפה לתריסי שלבים.
חוות דעת:
אבי עבד מאוד יפה, הוא הגיע בזמן ויחסית מהר לתקופת החגים, הוא ביצע את העבודה במהירות ויעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נירה עילם, תל אביב.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועת תריס גלילה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נדב אנצ'ל, תל אביב.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
תיקון לחלון זכוכית שנשבר.
חוות דעת:
בעקבות תקרית מאכזבת שהייתה לי עם בעל מקצוע אחר מאוד שמחתי לקבל את שירותיו של אבי. הוא היה זמין מאוד, התחשב בי ועזר לי מאוד. תיקתק את כל העבודה ביום אחד והכל באווירה טובה ונחמדות. ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן אברמוביץ, תל אביב.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי בדירה.
חוות דעת:
אבי היה בסדר, שימן בציר בתריס החשמלי, המחיר סביר לדעתי ל- 10 דקות עבודה, לקח זמן עד שקיבלנו את תעודת האחריות אבל סך הכל עשה את העבודה והתריס עובד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
סיגל יצחק, תל אביב.
אשרור: 11/11/2019
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי אלפרוביץ', תל אביב.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע ורצועות בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי והגיע בזמן שקבענו, הוא בחור שירותי, פתר את הבעיה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור קרן, תל אביב.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תריסי שלבים שבורים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. אני מרוצה מהשירות שנתן, הוא הגיע בזמן, עשה עבודה מצוינת ומקצועית, ממש על הכיפאק.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן כ. תל אביב.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון שלבים שנקרעו בתריס גלילה.
חוות דעת:
אבי הגיב במהירות, הגיע בערב חג ונתן שירות אדיב ויעיל. מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני ריבק, תל אביב.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון שלבים בעשרה תריסים.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה בצורה מצוינת, מקצועית, הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 59 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק