היה מצוין! כפיר הגיע באופן מידי בשעה שקבענו. הוא היה מאוד מקצועי, שירותי, נחמד ואדיב. הוא ביצע את העבודה בזריזות ולקח מחיר הוגן בעייני.
אין לי ספק שאשתמש בשרותיו גם בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי מ. שוהם.
משוב: 27/06/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה סמויה במיכל מים שירותים
חוות דעת:
היה יעיל מאד! בהחלט אמליץ בהמשך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תום פישר, שוהם.
משוב: 04/04/2023
תיאור השירות:
תיקוני אינסטלציה בבית.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוהד בר דוד, מודיעין.
משוב: 25/04/2024
תיאור השירות:
פתח סתימה קטנה במקלחון. לא היה צריך משהו מעבר לכמה "מכות" מהמכשיר והבעיה נפתרה, אז לא יכול לומר על מקצועיות מעבר לכך...
חוות דעת:
היה בסדר גמור. היה זמין, הגיע ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים ה. כפר סבא.
משוב: 24/04/2024
תיאור השירות:
בדיקת רטיבות.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מקצועי ונתן לי הנחיות להמשך.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליטל חכם, חולון.
משוב: 17/04/2024
חוות דעת:
האמת שלא הייתי כל כך מרוצה. הוא עשה עבודה טובה והגיע בשעה מאוחרת, אך הוא גבה מחיר ממש גבוה בעייני.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
אמנון פרכטר, נס ציונה.
משוב: 16/04/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
כפיר היה מצוין, עבד באופן מסודר ונקי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
אביחי טוגנדר, רמלה.
משוב: 15/04/2024
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ולדי ירמולניק, בת ים.
משוב: 11/04/2024
תיאור השירות:
ביקור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר אבל לא הצליח לעלות על הבעיה ואיחר בשעה בלי לעדכן אותי.
מחיר
10
זמנים
6
יחס
7
7
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 229 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
השתלמות בצנרת S.P
מתכנן מערכות אינסטלציה
אודות
כבר מילדותו נשם כפיר את מקצוע האינסטלציה. הוא עבד בתחזוקת מלון דן בתל אביב, ומשם הכיר את נושא מערכות מים ודודים שסיקרנו אותו מאוד. כבר אז ידע שיעסוק במקצוע זה בעתיד. "אני מאוד מסופק מעבודתי ומאמין שהלקוח קודם לכל", הוא מספר. "בעבודה ישנם אתגרים וזה מה שמעודד להמשיך במקצוע ונותן את הדרייב לנסות עוד אתגרים, אני מאמין שכאשר האתגר גדול יותר תחושת הסיפוק גדולה יותר. כאשר אני מגיע לבתים של אנשים בעבודתי אני חושב שקודם כל צריך להיות אנושי להתייחס ולהתחבר לבן אדם לשאול לשלומו ואז לגשת לעניין". כפיר מנהל מערכות אינסטלציה ועובד עם מוסדות , חברות ביטוח ולקוחות פרטייםץ
הוא נשוי ואב לשישה, ומשתדל להיות בבית לעיתים קרובות ככל האפשר ולבלות זמן עם הילדים. בנוסף, כפיר אוהב את המקצוע ומאמין שיעסוק באינסטלציה עד הפנסיה.
תחומי התמחות
:: פיצוצי צנרת.
:: איתור נזילות על ידי מיכשור מיוחד.
:: החלפת ברזים ואסלות.
:: התקנת דודי שמש וחשמל.
:: מוסמך לכל סוגי הצנרות.
ותק בתחום
כפיר בתחום כבר 20 שנה, כאשר מין אחרי הצבא התחיל לעבוד כשכיר ולאחר מכן פתח עסק עצמאי.
האחריות כוללת
:: אחריות ל24 חודשים לכל סוגי העבודות
הכשרה
אינסטלטור מורשה מטעם משרד העבודה.
עבר קורס בהתמחות וניהול מערכות אינסטלציה וכיום אני מנהל מערכות אינסטלציה .
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.